رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان با اشاره به پلمب سه واحد صنفی متخلف در اجرای طرح نظارتی بر خواربارفروشی ها در شهرستان از کشف یک میلیارد و ۱۵۹ میلیون و۲۰۰ هزار ریال انواع کالای قاچاق دراین طرح خبرداد.
کد خبر: ۹۹۶۷۹۸
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۳ 26 September 2021



به گزارش تابناک مرکزی، سرهنگ" جعفر پرویزی" افزود: در تداوم ارتقاء امنیت اجتماعی و کاهش ناهنجاری‌های اجتماعی، با هماهنگی با دستگاه قضائی، طرح ۲ روزه نظارت بر خواربارفروشی ها با همکاری کارشناسان سازمان صنعت و معدن در شهرستان اراک اجرا شد.
وی با اشاره به بازدید از واحدهاي صنفی دراین طرح نظارتی یادآورشد:در این طرح، به متصدیان۳۰ واحد صنفی تذکرکتبی ارائه، از متصدیان ۱۲ واحد صنفی تعهد کتبی اخذ و به متصدیان ۱۲واحد صنفی دیگر نیز به منظور رعایت دقیق دستورالعمل های ابلاغی، اخطار پلمب داده شد.
سرهنگ پرويزي به پلمب ۳ واحد صنفی به دلیل عدم توجه به اخطارهای قانونی داده شده و نیز تکرارتخلفات به وقوع پیوسته در گذشته از سوی متصدیان آنها اشاره کردو گفت: در بازرسی از واحدهای صنفی مورد نظر ۳هزار و ۸۰۰ عدد نخ سیگار،۱۰۲ عدد خمیردندان، ۲۱ عدد کمپوت ، ۲۵۰ عدد تمبر هندی و ۲۱ عدد پنکک خارجی قاچاقف فاقد هرگونه مدارک قانونی کشف شد.
رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت عمومی پليس امنيت عمومي استان مرکزی با اشاره به تعیین ارزش یک میلیارد و ۱۵۹ میلیون و ۲۰۰ هزار ریالی کالاهای قاچاق کشف شده افزود: ۳ متصدی واحد صنفی دراین طرح نظارتی با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شدند.
سرهنگ جعفری با تأکید بر برخورد قاطعانه پلیس با جرائم افراد سودجو و فرصت طلب یادآورشد: پلیس با اجرای مستمر طرح‌های مبارزه با مظاهر علنی فساد و همچنین تشدید اقدامات کنترلی و نظارتی خود بر واحدهای صنفی، درصدد کاهش ناهنجاری‌های اجتماعی و اخلاقی در سطح جامعه است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار