معاون وزیر و رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و مشارکت های مردمی وزارت آموزش و پرورش گفت: ۱۵ میلیون دانش آموز در مدارس دولتی و غیر دولتی کشور که در سامانه این وزاتخانه ثبت نام کرده‌اند، سال تحصیلی جدید را آغاز کردند.
کد خبر: ۹۹۶۴۸۴
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۶ 25 September 2021

 

به گزارش تابناک مرکزی،شهریار فولادوند در مراسم بازگشایی مدارس در استان مرکزی افزود: یک میلیون و ۶۵۰ هزار نفر معادل ۱۲ درصد دانش آموزان در مدارس غیر دولتی و بقیه در مدارس دولتی سال تحصیلی جدید را در کشور آغاز کردند.
وی یادآورشد: پوشش تحصیلی و ارایه خدمات آموزشی و تربیتی به تمامی دانش آموزان در سراسر کشور از برنامه‌های اولویت دار وزارت آموزش و پرورش است.
وی افزود: کلاس‌ها به صورت حضوری یا غیر حضوری درسال تحصیلی جدید بسته به شیوع ویروس کرونا، اقتضائات مناطق و با اختیار استان‌ها با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی برگزار می‌شود.
معاون وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: برگزاری حضوری کلاس‌ها در کشور از دیگر برنامه‌های اولویت دار این وزارتخانه بوده و این بازگشایی به صورت تدریجی و آرام با آماده سازی بسترهای لازم و تصمیم استان‌ها و شوراهای مدارس تا پایان مهرماه انجام می‌شود.
فولادوند گفت: کلاس‌هایی که دارای جمعیت دانش آموزی کمتر از ۱۵ نفر هستند با رعایت پروتکل‌های بهشداتی از امروز به صورت حضوری برگزار می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار