فرمانده سازمان بسیج سازندگی سپاه پاسداران کشور از توزیع ۱۴ میلیون و ۶۰۰ هزار بسته معیشتی در میان آسیب‌دیدگان ویروس کرونا که از حمایت دستگاه‌های دولتی برخوردار نبودند، خبرداد.
کد خبر: ۹۹۶۴۸۲
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۰ 25 September 2021

 

به گزارش تابناک مرکزی، سردار محمد زهرایی در مراسم توزیع هشت هزار بسته معیشتی سپاه روح‌الله استان مرکزی به مناسبت‌ هفته دفاع مقدس در اراک، با بیان اینکه نهضت کمک مومنانه بعد از فرمایشات رهبر معظم انقلاب در اردیبهشت ماه پارسال آغاز شد افزود: با حمایت آحاد جامعه تا پایان سال مردم پنج برابر نهادهای اجرایی در این طرح مشارکت کردند.
وی با بیان اینکه نهضت کمک مومنانه پارسال در ۹ عنوان و با بیش از ۱۴ میلیون و ۶۰۰ هزار بسته معیشتی انجام شد یادآورشد:علاوه بر این ۴۰ هزار بسته جهیزیه به نوعروسان اهدا شده و پنج هزار و ۲۸۰ زندانی جرایم غیرعمد نیز از زندان آزاد شدند.
فرمانده بسیج سازندگی کشور با بیان اینکه مسال برای نهضت کمک مومنانه ۹ مرحله برنامه‌ریزی شده و دهه پایانی ماه صفر مرحله پنجم آن است افزود: تا این لحظه از سرعت و کیفیت قابل قبولی برخوردار است و این فرآیند تا پایان کرونا ادامه دارد.
وی گفت:انقلاب اسلامی در امتداد نهضت عاشورایی است که با تکیه بر ولایت فقیه و رابطه قلبی بین امام و امت مسیر و ارزش‌های دینی را احیا کرد و جبهه استکبار از ابتدای تشکیل انقلاب اسلامی به دنبال ضربه زدن به مسئله ولایت و رابطه میان مردم و امامت است.
وی با بیان اینکه مسیر دفاع مقدس الهی و ارزشمند و مبتنی بر معنویت است افزود:تقدیم ۲۳۰ هزار شهید در این دوران نشان از این مسئله دارد.
فرمانده بسیج سازندگی کشور با بیان اینکه دشمنان دست از بدخواهی و توطئه علیه نظام اسلامی ایران برنمی‌دارند یادآورشد:هر روز شگردها را تغییر می‌دهند چراکه دفاع مقدس با استکبار جهانی ثابت کرد دیگر توان و اجازه تعدی و تجاوز علیه ملت ایران با سویه نظامی ندارند و دیگر نمی‌تواند با اقدام نظامی اهداف خود را پیش ببرد و درهم کوبیدن پایگاه عین الاسد نشان از این مسئله دارد.
سردار زهرایی با بیان اینکه برخی مسئولان شرایط جنگ اقتصادی را به‌خوبی درک نکردند گفت: دشمن از این مسئله در دامن زدن به ناامیدی استفاده می‌کند و مردم و مسئولان باید باور جنگ اقتصادی داشته باشند و در راستای خنثی سازی توطئه های دشمنان مشارکت همه‌جانبه کنند و برای موفقیت در این جبهه عزم ملی و مشارکت آحاد مردم نیاز است.
فرمانده سازمان بسیج سازندگی سپاه پاسداران کشور افزود: تئوری اقتصاد مقاومتی بر مفاهیم اقتصاد اسلامی و انقلابی منطبق است و اگر محقق شود مشکلات اقتصادی را به‌شکل سریع‌تر رفع می‌کند.
وی اظهار داشت: ایجاد دولت اسلامی پیش زمینه ساخت تمدن اسلامی است و امیدمی‌رود که دولت سیزدهم در این مسئله پیشتاز باشد ومردمی کردن اقتصاد مهمترین ماموریت در شرایط کنونی کشور است.
در این مراسم هشت هزار بسته معیشتی بین نیازمندان استان توزیع شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار