فرمانده انتظامی شهرستان دلیجان از غرق شدن یک پسر جوان ۱۷ ساله بر اثر رعایت نکردن اصول ایمنی و آشنا نبودن به فن شنا در سد ۱۵ خرداد این شهرستان خبرداد.
کد خبر: ۹۹۶۴۷۴
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۶ 25 September 2021


سرهنگ " مجتبی جمالی " افزود: در ساعت ۱۳:۱۶ روز گذشته در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر غرق شدگی فردی در سد "۱۵ خرداد" شهرستان دلیجان، مأموران انتظامی پاسگاه "دودهک" و نیروهای امدادی بلافاصله به محل وقوع حادثه اعزام شدند.
این مقام انتظامی یادآورشد: در تحقيقات مقدماتي مشخص شد كه سه پسر جوان تبعه افغان برای تفریح و شنا کردن به کنار سد رفته بودند که يكي از آنان براي شنا وارد آب مي شود و بعد از دقايقي دوستانش متوجه مي شوند كه هيچ اثري از دوستشان نيست.
وی اظهار داشت: با اعلام اين خبر و حضور تيم هاي امدادي و پس از جستجوی انجام شده در سد ، سرانجام جسد اين جوان كه در آب غرق شده بود، پيدا و به بيرون انتقال شد.
فرمانده انتظامی شهرستان دلیجان با بيان اينكه در اين زمینه پرونده اي تشكيل و در حال سير مراحل قانوني است، گفت:‌ عدم رعایت نکات ایمنی ، آشنا نبودن از محیط شنا و نیز نداشتن مهارت كافي در فنون شنا از عمده ترین دلایل وقوع این حوادث است و شهروندان همواره باید از شنا کردن در داخل حوضچه ها، سدها و دیگر مکانهایی که فاقد هرگونه حفاظ ایمنی و نجات غریق است، خودداری کنند تا شاهد چنین حوادث ناگواری نباشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار