فرمانده انتظامي شهرستان فراهان، از پلمب ۱۵ واحد صنفی متخلف در این ماه خبرداد.
کد خبر: ۹۹۶۴۷۲
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۲ 25 September 2021



به گزارش تابناک مرکزی،سرهنگ "عليرضا معیریان "با اشاره به بازدید طرح نظارت بر واحدهاي صنفي در شهريور ماه از سوي مأموران اداره نظارت بر اماكن عمومي پلیس و ديگر سازمان هاي مسئول افزود: به دنبال شيوع ويروس کرونا و پيشگيري از خطر ابتلاي شهروندان به اين ويروس و نیز نظارت مستمر بر روند فعالیت واحدهای صنفی، همواره بازدیدهای نوبه ای و غیر مترقبه از واحدهای صنفی از سوی مأموران اداره نظارت بر اماكن عمومي شهرستان فراهان با مشارکت کارشناسان اداره بهداشت این شهرستان در دستور کار قرار داشته است.
وی با اشاره به بازدید ماموران اداره نظارت بر اماكن عمومي شهرستان فراهان در شهریور ماه سال جاری، یادآورشد:۱۵ واحد صنفی متخلف در این ماه، به دلیل عدم رعايت مقررات بهداشتی و انتظامی در سطح این شهرستان پلمب شد.
سرهنگ معیریان اظهارداشت: همچنين در این طرح از متصدیان ۷واحد صنفی تعهد کتبی گرفته و به متصدیان۲۳ مورد دیگر نیز به منظور رعایت قوانین صنفی و دستورالعمل های بهداشتی تذکر لسانی داده شد.
فرمانده انتظامی شهرستان فراهان افزود:از ابتداي سال جاري تا كنون، ۶ هزا ر و ۸۸۰ عدد محصولات غیر مجاز فرهنگی در عمليات هاي پليس اين شهرستان کشف شده است.
سرهنگ "معیریان " با اشاره به معرفی تمامی متهمان دستگیر شده درعملیات های پلیسی ماه گذشته با تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده هر گونه فعاليت غير قانوني از سوی افراد متخلف، مراتب را از طريق سامانه تلفنی ۱۱۰ به پلیس گزارش کنند، تا نسبت به برخورد قانوني با آنان در سريع ترين زمان ممکن اقدام شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار