نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: دفاع مقدس ریشه در عاشورا و کربلای امام حسین(ع) دارد.
کد خبر: ۹۹۶۲۳۰
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۵ 24 September 2021

 

به گزارش تابناک مرکزی،آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی در خطبه‌های نماز جمعه اراک افزود: شهدا و رزمندگان انقلاب اسلامی به عشق کربلا و سرور و سالار شهیدان در جبهه‌های حق علیه باطل جانبازی کردند.
وی یادآورشد: جبهه مقاومت هم هم اینک همانند دفاع مقدس در برابر اسرائیل، داعش و دشمنان اسلام و قرآن ایستاده است.
وی با بیان اینکه زمان زورگویی و یاغی‌گری یک طرفه آمریکا گذشته است افزود:باید حقوق ملت ایران به رسمیت شناخته شود.
وی ادامه داد: امروز آمریکا باید دست از لجاجت، تحریم دارو، نفت و تحریم‌های ضد حقوق بشری بردارد و حقوق به‌ حق ملت ایران اسلامی را به رسمیت بشناسد.
امام جمعه اراک اظهارداشت: مردم ایران اسلامی پای آرمان‌ها و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب، عزت و اقتدار ملی ایستاده‌اند و سرنوشت خود را رقم خواهند زد.
وی افزود: ملت‌های منطقه و در راس آنان مردم ایران اسلامی هوشیار هستند و اجازه سلطه‌گری به آمریکا را نمی‌دهند.
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت:همان‌گونه که جمهوری اسلامی در زمینه فناوری صلح آمیز هسته‌ای و علمی باید پیشرفت کند ورزشکاران کشور هم باید در میادین ورزشی دنیا با قدرت حاضر شوند.
وی یادآورشد: امیرالمومنین (ع) در خطبه ۲۷ نهج البلاغه می فرمایند، یکی از باب‌های بهشت، باب مجاهدین است که شهدا و مجاهدان راه خدا در آن وارد می شوند و شهدا اسلام و انقلاب این راه را انتخاب کردند.
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با اشاره به آغاز سال تحصیلی جدید گفت: خانواده‌ها، آموزش و پرورش و حوزه‌های علمیه باید همت کنند تا جریان آموزش و پرورش که راهبرد مهم نظام و کادر سازی برای اسلام، قرآن و ولایت است، به خوبی اجرا شود.
وی با اشاره به ورود یک میلیون و ۶۰۰ هزار دانش آموزی کلاس اولی به مدارس سراسر کشور گفت: پرورش دانش آموزان از مهمترین اقدامات آموزش و پرورش بوده و نباید تنها آموزش اصل قرار گیرد و پرورش در این نهاد فراموش شود.
آیت الله دری نجف آبادی یادآورشد: دانش آموزان کشور باید علمداران امام حسین(ع) و مروج مکتب اهل بیت و ائمه اطهار باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار