فرمانده انتظامی شهرستان ساوه از کشف ۲۳ کیلوگرم تریاک در عمليات دستگيري يك قاچاقچي مواد مخدر خبرداد.
کد خبر: ۹۹۶۱۱۷
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۸ 23 September 2021



به گزارش تابناک مرکزی،سرهنگ "علی اکبر عیسی آبادی " افزود: برابر اقدامات اطلاعاتي چند ماهه از سوی مأموران پليس مبارزه با مواد مخدر استان کردستان بر روي ۲ نفر از سوداگران مرگ در سطح کشور سرنخ هایی از انتقال یک محموله بزرگ مواد مخدر از سوی آنان با یک دستگاه کامیون از استان هاي جنوبي کشور به شمال غرب کشور به دست آمد.
این مقام انتظامی یادآورشد:پس از مدت ها کار دقیق و پیچیده اطلاعاتی و تایید نهایی اطلاعات به دست آمده، هماهنگی های لازم بین پلیس استان کردستان با پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان ساوه برای اجرای موفقیت آمیز این عملیات و دستگيري قاچاقچي مواد مخدر در دستور کار قرار گرفت.
وی اظهارداشت: پس از تکمیل اطلاعات بدست آمده و رصد لحظه به لحظه این قاچاقچي، سرانجام با انجام یک عملیات مشترک پلیسی، کامیون حامل مواد مخدر در يكي از محورهای مواصلاتی شهرستان ساوه شناسایی و توقیف و در بازرسی از آن ۲۳کیلوگرم تریاک کشف شد.
فرمانده انتظامی شهرستان ساوه با تأکید بر هماهنگی کامل نیروهای پلیس در برخورد قاطع و بدون اغماض با سوداگران مرگ در سراسر کشور افزود: دو متهم دستگیر شده در این عملیات پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار