معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی، از جان باختن مرد ۵۲ ساله بر اثر سقوط در چاه آب در یکی از باغ های شهر نیمور این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۹۵۸۵۱
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۳ 22 September 2021

 

به گزارش تابناک مرکزی، سرهنگ"محمود خلجی" افزود: عصر روز گذشته گزارشی از مرگ فردی در يك حلقه چاه در یکی از باغهای شهر نیمور محلات به مرکز فوریت های پلیس ۱۱۰ اعلام شد و بلافاصله مأموران انتظامی کلانتری۱۳ نیمور این شهرستان و دیگر نیروهای امدادی برای بررسی موضوع به محل وقوع حادثه اعزام شدند.
وی یادآورشد: در بررسی ها و تحقیقات انجام شده مشخص شد مردی ۵۲ ساله در هنگام حفر چاه و کار با چرخ بالابر در باغ مورد نظر، بر اثر سقوط ناگهانی درچاه و شدت آسیب های وارده، جان خود را از دست داده است.
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی افزود:جسد متوفي با تلاش نیروهای امدادی از داخل چاه، خارج و براي بررسي بيشتر به پزشكي قانوني تحویل داده شد.
سرهنگ "خلجی" با بیان اینکه در این زمینه پرونده تشکیل و موضوع از سوی کارشناسان تحت بررسی است اظهارداشت: به شهروندان توصیه می کنیم همواره حصار کشی و نکات ايمني در اطراف چاه‌هاي باغات و مزارع كشاورزي خود را مورد توجه قرار دهند و قبل از انجام هر فعالیت ساختمانی و غیره، نکات ايمني را مورد توجه قرار دهند تا هرگز شاهد وقوع چنین حوادث دلخراش و ناگوار در سطح جامعه نباشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار