نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: نیروهای مسلح ستون اقتدار کشور هستند که با اطاعت‌پذیری و ولایتمداری، وحدت کلمه ، عظمت ایران اسلامی را در منطقه و جهان تحقق بخشیده‌اند.
کد خبر: ۹۹۵۸۴۰
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۲ 22 September 2021

 

به گزارش تابناک مرکزی،آیت‌الله قربانعلی دری نجف آبادی در صبحگاه مشترک نیروهای مسلح استان مرکزی در محل پادگان آموزشی حضرت علی‌اکبر(ع) پدافند هوایی اراک افزود:اقتدار نیروهای مسلح سرمایه ارزشمند نظام، عامل عزت و عظمت کشور و موجب ناامیدی دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی است.
وی یادآورشد: امنیت جمهوری اسلامی در منطقه پرغوغا ثمره دلاورمردی های سربازان، افسران و فرماندهان نیروهای مسلح در ارتش، سپاه، نیروی انتظامی و بسیج است.
وی افزود: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی با سلاح تقوا، دینمداری و ولایتمداری و با تاسی از اهل بیت(ع) و آموزه‌های قرآنی همواره در صیانت از مرزهای میهن اسلامی جانفشانی می‌کنند که این مهم باعث کوتاه شدن دست سلطه‌گران در منطقه شد.
امام جمعه اراک گفت: رزمندگان اسلام در جنگ هشت ساله با ایثار و از جان گذشتگی زمینه ساز امنیت امروز کشور شدند تا امروز مردم و مسئولان در سایه این امنیت و آرامش که توسط نیروهای مسلح کشورمان رقم خورده، برای آبادانی کشور تلاش کنند.
آیت‌الله دری نجف‌آبادی اظهار داشت: مردم و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با پشتیبانی از انقلاب اسلامی و ولایت فقیه با امام زمان (عج) بیعت کردند و تا آخرین نفس از آرمان‌های این انقلاب دفاع می‌کنند.
وی اضافه کرد: قدرت نیروهای مسلح در همه بخش‌های امنیتی، استراتژیکی، موشکی، زمینی، هوایی، دریایی و امنیتی ارزشمند است و در این حوزه به همت نیروهای مخلص و متعهد، کشور توانسته در منطقه بدرخشد و این توان باید همواره در بالاترین سطح باشد.
آیت‌الله دری نجف‌آبادی اظهار داشت: قدرت معنوی، روحیه جهادی و نگرش دینی نیروهای مسلح انقلاب اسلامی ایران عاملی برجسته است که کمتر در نیروهای مسلح سایر کشورها می توان سراغ گرفت.
وی اضافه کرد: امنیت در عرصه منطقه‌ای و جهانی مسئله اول هر کشوری محسوب می‌شود که این مهم‌ در ایران اسلامی به برکت هدایت‌های رهبر معظم انقلاب، خون شهدا و نیروهای مسلح به دست آمده و هر قدرتی که بخواهد به منافع ملی ملت تجاوز کند با اقتدار مقابل او صف‌آرایی می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار