فرمانده انتظامی شهرستان تفرش از دستگیری ۲۰ نفر سارق مزارع و باغات درشهریور ماه سال جاری در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۹۵۱۹۶
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۰ 20 September 2021



به گزارش تابناک مرکزی، سرهنگ " هادی افراسیابی " افزود: با توجه به آغاز فصل برداشت محصول گردو و بادام از باغات شهرستان تفرش و اعلام گزارش هايي در خصوص سرقت از باغات و مزارع کشاورزی این شهرستان، گشت های انتظامی به منظور ارتقاء سطح امنیت شهروندان نیز در سطح مناطق کشاورزی افزایش پیدا کرده است.
وی یادآورشد: طی اجرای طرح افزایش گشت زنی در سطح مزارع و باغات شهرستان، از ابتدای شهریور ماه تاکنون ۲۰ نفر سارق شناسایی و دستگیر شده و با تشكيل پرونده به مراجع قضائي معرفي شده اند.
این مقام انتظامی با اشاره به افزایش ۶۴ درصدی کشف سرقت طی شهریور ماه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته گفت: دستگیری سارقان در این مدت ۱۲۰درصد افزایش داشته است.
فرمانده انتظامی شهرستان تفرش با بیان اینکه متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند از مردم خواست در این فصل از مزارع و باغات خود مداوم سرکشی کرده و پس از برداشت محصولات آنها را بلاصاحب در مزارع رها نکنند و در محل امنی نگهداری کنند و در صورت مشاهده افراد مشکوک و غریبه در اطراف مزارع و باغات از طريق مركز فوريت‌هاي پليسي ۱۱۰ يا نزديكترين يگان انتظامي اطلاع رسانی تا اقدامات مناسب در اين حوزه انجام شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار