‌ نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: استان مرکزی که به استان مفاخر و مشاهیر مشهور است خوشبختانه در زمینه بهداشتی و درمانی نیز ظرفیت و پتانسیل های بالایی دارد و می‌تواند نفرات بلند مرتبه ای را معرفی کند.
کد خبر: ۹۹۴۹۴۵
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۴ 19 September 2021

 

به گزارش تابناک مرکزی، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی در آیین افتتاح دستگاه شتاب دهنده بیمارستان آیت الله خوانساری اراک افزود: با برنامه ریزی در این زمینه می توان نام استان مرکزی را تنها در صفحه کشور بلکه در سطح بین المللی نیز پرآوازه کرد.
امام جمعه اراک یادآورشد: تلاش ها و هزینه‌های زیادی برای تهیه و نصب و راه اندازی این دستگاه شتاب دهنده در این مرکز درمانی صورت گرفته و امید می رود با آغاز به کار این دستگاه خدمات مطلوب تری به بیماران و مراجعه ارائه شود.
وی همچنین به دشواری واردات این دستگاه با توجه به وجود تحریم های ظالمانه علیه ملت ایران اشاره کرد و گفت: باید در حفظ و نگهداری از این دستگاه که بیت المال و مال مردم است نیز نهایت دقت و ظرافت را به خرج داد.
آیت‌الله دری نجف آبادی یادآور شد: با همدلی و یکصدایی خوبی که در بین مسئولین وجود دارد امید می رود این مرکز درمانی به یک بیمارستانی مجهز و پیشرفته تبدیل شود.
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی از مسولین به خصوص نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی خواست تا مشکلات حوزه بهداشت و درمان را با جدیت و تلاش مضاعف پیگیری گیری کنند.
امام جمعه اراک بورسیه کردن دانشجویان پزشکی با اولویت دانشجویان بومی و تعهد خدمتی از دانشجویان غیر بومی را به خصوص در زمینه درمان انواع سرطان ها برای ارتقاء کمی و کیفی خدمات ارائه شده در این مرکز درمانی پیشنهاد کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار