تفاهم نامه همکاری کمیته امداد استان مرکزی و سازمان تبلیغات اسلامی استان با حضور ، مجید مومنی مدیر کل محترم کمیته امداد استان ،حجت الاسلام مهدی عباسی مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی استان و اعضای شورای مدیران دو دستگاه در سالن جلسات کمیته امداد به امضاء طرفین رسید.
کد خبر: ۹۹۴۹۴۲
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۰ 19 September 2021

 

به گزارش تابناک مرکزی، مجید مومنی،مدیر کل محترم کمیته امداد استان دراین مراسم گفت:خانواده های تحت حمایت کمیته امداد از مقربان الهی هستند چرا که زمان گرفتاری و مشکلات انسان به خداوند نزدیکتر است و خدمت به این خانواده ها افتخاری بزرگ برای بنده و امدادگران این نهاد مردمی است.
وی افزود: کمیته امداد و سازمان تبلیغات هر دو مولود انقلاب هستند و امید می رود با انعقاد این تفاهم نامه همکاری و با بهره گیری از سرمایه های اجتماعی اقدامات خوبی در مسیر توانمندی خانواده های تحت حمایت برداشته شود.
وی اضافه کرد: توسعه فرهنگ خیر و احسان، اجرایی کردن برنامه های زکات و احیای این واجب الهی، اجرای برنامه های فرهنگی مشترک، کاهش فقر و نابرابری، توسعه خدمات کیفی و کمی به مددجویان با محوریت مساجد از مفاد این تفاهم نامه همکاری هستند.
مدیر کل کمیته امداد استان با اشاره به اینکه تسهیلات قرض الحسنه تنها با سه درصد کارمزد توسط صندوق امداد ولایت به خانواده ها نیازمند برای اشتغال، کارگشایی ، مسکن ، درمان و سایر موارد پرداخت می شود ، اظهار داشت: این صندوق آمادگی دارد با هم افزایی صندوق های قرض الحسنه خانگی به این صورت که با سپرده گذاری مبالغ این صندوق های خانگی برابر آن سپرده نیز صندوق سپرده گذاری کرده و به افراد معرفی شده توسط این صندوق های خانگی تسهیلات قرض الحسنه پرداخت کند.
حجت الاسلام مهدی عباسی ،مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی استان هم با قدردانی از اقدامات ارزشمند کمیته امداد در ارتقای سطح زندگی مددجویان تحت حمایت ، گفت:هم افزایی کمیته امداد و سازمان تبلیغات منشاء خدمات ارزشمند خواهد شد و نتیجه این همکاری مشترک خدمت بیشتر به محرومان است.
وی افزود:عمده جامعه مؤمن، متدین، معتقد و علاقمند به نظام از خانواده های تحت حمایت هستند و در این خانواده ها استعداد و ظرفیت های قابل توجهی برای پیشرفت وجود دارد و در زمان جنگ بسیاری از رشادتها در میدان جنگ از درون این خانواده ها شکل گرفت.
وی اظهار داشت: با این تفاهم نامه می توان از افراد نخبه دو دستگاه برای همکاری مشترک به منظور ترویج فرهنگ انفاق دستگیری بیشتر از نیازمندان بهره مند شد و امیدمی رود این اقدامات خیر خواهانه باقیات صالحات برای ما و زمینه ساز شکل گیری جامعه پیش از ظهور ولی عصر (عج) باشد.
شایسته ذکر است، این تفاهم نامه همکاری در هشت ماده ، دو موضوع کاری، و با اهداف استفاده از ظرفیت‌های مشترک، حفظ کرامت خانواده های تحت حمایت و هماهنگی در امور خیر و احسان با محوریت مساجد و با تعهدات مشترک دو دستگاه برای دو سال منعقد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار