رئیس پلیس آگاهی استان از شناسایی و دستگیری یک کلاهبردار حرفه ای که با سرقت کارت عابر بانک یکی از شهروندان اراکی، اقدام به برداشت ۶۰۰ میلیون ریال وجه نقد برای خرید طلا از حساب وی کرده بود، خبر داد.
کد خبر: ۹۹۴۹۴۰
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۶ 19 September 2021

 

به گزارش تابناک مرکزی،سرهنگ كارآگاه "کامیار چهری" افزود: در چند روز قبل،‌ پيرمردي سالخورده با مراجعه به اين پليس،‌ درخواست رسيدگي به يك مورد كلاهبرداري و برداشت غيرمجاز از حساب بانكي اش را اعلام كرد.
این مقام انتظامی یادآورشد: با تحقیقات انجام شده از مالباخته، مشخص شد که وی در روز وقوع حادثه و خارج از ساعت اداری، برای انجام عمليات بانکي و انتقال وجه از طريق دستگاه خودپرداز به بانک مورد نظر خود مراجعه و با توجه به کهولت سن و ضعف بينايي از خانمي ناشناس که در جلوي دستگاه خودپرداز بانک حضور داشته برای انجام عمليات بانکي و انتقال وجه کمک می گیرد.
رئیس پلیس آگاهی استان مرکزی افزود: فرد مورد نظر پس از انجام عملیات بانکی به بهانه اینکه دستگاه خود پرداز، کارت بانكي را ضبط کرده از دادن کارت به فرد مورد نظر خودداری و چنین بیان می دارد که وی باید در وقت اداری برای دریافت کارت خود به بانک مراجعه کند.
سرهنگ "چهری" اضافه كرد:‌ کارشناسان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی استان مرکزی در ادامه با تحقیقات به عمل آمده دریافتند که فرد کلاهبردار، کارت بانکی فرد مالباخته را سرقت و اقدام به برداشت از اين حساب بانكي كرده است.
وی اظهارداشت: با پيگيري هاي تخصصي كارآگاهان پليس، سرانجام، سرنخ هايي از فرد کلاهبردار به دست آمد و اين فرد كه اهل و ساكن شهرستان اراک بود، شناسايي و پس از هماهنگي با دستگاه قضائي، دستگیر شد.
كارآگاه چهری با اشاره به اعتراف فرد دستگیر شده به یک فقره کلاهبرداری و برداشت۶۰۰ میلیون ریال وجه نقد از حساب شخصی فرد مالباخته ادامه داد: متهم دستگیر شده دراین عملیات پس از تشکیل پرونده مقدماتی، برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار