نماینده مردم شریف شهرستان های اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی گفت: علیرغم مشکلات مالی مسولان در استان مرکزی تلاش می‌کنند پروژه‌های عمرانی به خصوص پروژه‌های عمرانی حوزه سلامت به سرانجام برسد.
کد خبر: ۹۹۴۹۳۶
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۷ 19 September 2021


به گزارش تابناک مرکزی، محمد حسن آصفری درآیین افتتاح دستگاه شتاب دهنده خطی در بیمارستان آیت الله خوانساری اراک،با تقدیر از تلاش مدافعان سلامت در مبارزه و کنترل بیماری کرونا و کاهش تلفات انسانی در استان، افزود: بیمارستان آیت الله خوانساری اراک با کمک خیرین در حال ساخت است و امیدمی رود این روند همچنان ادامه دار باشد.
وی یادآورشد: متاسفانه سرانه تخت در استان مرکزی نسبت به میانگین کشوری شرایط مناسبی ندارد و میطلبد، مسئولین مربوطه و وزارت بهداشت به این مسئله نگاه ویژه تری داشته باشند.
آصفری تاکید کرد: اما مشکل اصلی در حوزه سلامت و بهداشت و درمان، کمبود نیروی انسانی به خصوص پرستار است که با توجه به جلساتی که با وزیر بهداشت داشته‌ایم امید می رود این مسئله نیز هرچه سریع تر حل شود.
وی گفت: شهرستان های خنداب و کمیجان نیز باید در زمینه ارتقاء کمی و کیفی خدمات ارائه شده در این بخش مورد توجه قرار بگیرد تا با ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به صورت عادلانه تر از ازدحام در مرکز استان و مراکز درمانی در اراک جلوگیری شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار