روابط عمومی سپاه روح الله استان مرکزی اعلام کرد:شبکه قاچاق دارو و واکسن کرونا توسط پاسداران گمنام امام زمان(عج)سپاه روح الله استان مرکزی کشف ومنهدم شد.
کد خبر: ۹۹۴۶۵۷
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۴ 18 September 2021

 

به گزارش تابناک مرکزی،در این اطلاعیه آمده است:با تلاش شبانه روزی پاسداران گمنام امام زمان(عج)سپاه روح الله استان مرکزی،شبکه قاچاق دارو و واکسن کرونا در استان مرکزی کشف و با هماهنگی مرجع محترم قضایی مورد ضربه قرار گرفت.
این اطلاعیه می افزاید:متاسفانه علی رغم وجود حجم زیاد واکسن های متعدد و رایگان در کشور یکی از سودجویان که لیدر جریان سیاسی خاص در استان مرکزی است با فریب افکار عمومی اقدام به فروش واکسن های قاچاق تا قیمت۵۱ میلیون تومان کرده است.
این شبکه با هوشیاری دستگاه های امنیتی از اهداف خود ناکام مانده لذا برای اعضاء آن به دلیل تهدید سلامت عمومی در مراجع قضایی استان پرونده ای تشکیل و در دست رسیدگی است.

از هم استانی های عزیز تقاضا می شود صرفا ملزومات بهداشتی و درمانی را از مراکز قانونی تهیه نمایند و فریب تبلیغات افراد سودجو را نخورند لذا در صورت مشاهده اینگونه موارد گزارش آن را از طریق شماره تلفن114 به ستاد خبری سازمان اطلاعات سپاه منعکس نمایند

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار