سرپرست شهرداری اراک گفت:در صدد هستیم که شهر اراک را به یکی از قطب های ورزش های ساحلی در کشور معرفی کنیم.
کد خبر: ۹۹۴۲۹۴
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۹ 16 September 2021

 

به گزارش تابناک مرکزی، دکتر جعفرپور در مراسم بهره برداری از اولین سایت ورزش های ساحلی شهر اراک در بوستان دانشجو، که صبح امروز با حضور رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر برگزار شد، افزود: رسیدگی به مطالبات فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهر اراک، دغدغه اصلی اعضای شورای ششم در دوره جدید مدیریت شهری اراک می باشد.
وی یادآورشد: شهر اراک علی رغم داشتن پتانسیل های خوب، درحوزه ورزش و مسایل فرهنگی فقیر است و می طلبد که تصمیم گیران شهری در این حوزه اقدامات اساسی انجام دهند.
وی ادامه داد: افتتاح سایت ورزش های ساحلی بوستان دانشجو، اولین وآخرین سایت راه اندازی شده نیست و شهرداری اراک ۱۰ نقطه دیگر سطح شهر را برای احداث سایت ورزش های ساحلی مکان یابی کرده است .
دکتر جعفرپور سرپرست شهرداری اراک با اشاره به اینکه سایت ورزش های ساحلی بوستان دانشجو طی یک ماه و به صورت جهادی، توسط نیروهای پر تلاش شهرداری راه اندازی شده است تاکید کرد: دوران کرونا نشان داد که جامعه شهری نیاز به انجام اقدامات اساسی در حوزه شهر هوشمند و فرهنگی، اجتماعی و ورزشی دارد و باید پس از کرونا به این موارد به صورت ویژه و تخصصی توجه شود و در عمل، گام های اساسی در این حوزه ها برداشت و در کل اقدامات مدیریت شهری بر اساس خواست و ذائقه شهروندان باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار