فردی که روز گذشته با تیراندازی و ایجاد رعب وحشت در بلوار "سید جمال الدین اسد آبادی" ساوه موجب مصدومیت یکی از شهروندان شده بود در کمتر از یک ساعت در عمليات پليس شناسایی و دستگیر شد.
کد خبر: ۹۹۴۱۰۳
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۷ 15 September 2021



به گزارش تابناک مرکزی،سرهنگ "علی اکبر عیسی آبادی" فرمانده انتظامی شهرستان ساوه افزود: بعدازظهر روز گذشته با اعلام گزارشي از تيراندازي منجر به جرح يك شهروند در بلوار "سيد جمال الدين اسدآبادي"، بلافاصله تيم هاي انتظامي براي در پی تماس شهروندان با مرکز فوریت های پلیس ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک مورد تیراندازی منجر به جرح یک شهروند، تيم هاي انتظامي براي بررسي موضوع به محل اعزام شدند.
وی یادآورشد: در تحقيقات اوليه ماموران حاضر در محل مشخص شد، سرنشین یک دستگاه خودروي سواري، با سلاح شکاری ساچمه زن به سمت يك دستگاه خودروي سواري ديگر با سرنشيني یک زوج جوان تيراندازي كرده و از محل متواري شده است.
فرمانده انتظامی ساوه با اشاره به مجروح شدن راننده خودرو گفت: بلافاصله فرد مصدوم به مركز درماني انتقال شد و با توجه به حساسیت موضوع، شناسایی و دستگیری فرد ضارب در دستور کار پليس قرار گرفت .
این مقام انتظامی افزود: تیم رسیدگی کننده به پرونده با دریافت اظهارات فرد مجروح شده و با جمع آوری سرنخ های موجود ، مخفيگاه فرد ضارب را در یکی از روستاهای اطراف شهرستان ساوه شناسایی کردند.
سرهنگ عیسی آبادی گفت: در کمتر از یک ساعت فرد تحت تعقيب شناسایی و در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه دستگیر شد.
وی با اشاره به كشف یک قبضه سلاح شکاری از فرد ضارب اظهار داشت: اين فرد در اظهاراتش به جرم خود و تيراندازي و مجروح كردن شهروند ساوجي به دليل اختلافات قبلي اعتراف كرد .
فرمانده انتظامی ساوه تأکید کرد: امنیت شهروندان خط قرمز پلیس است و نیروی انتظامی به عنوان حفظ جان و مال و ناموس مردم، به هیچ وجه اجازه نخواهد داد یک عده افراد شرور با اعمال مجرمانه خود امنیت شهروندان را به مخاطره اندازند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار