فرمانده انتظامي استان از پيگيري عملياتي ماموران پليس امنيت عمومي استان در انهدام يك باند قاچاق سلاح و مهمات و دستگيري سركرده اين باند و كشف ۱۰ قبضه سلاح جنگي و شكاري و ۱۱۹تير فشنگ جنگي خبر داد.
کد خبر: ۹۹۴۱۰۰
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۹ 15 September 2021



به گزارش تابناک مرکزی،سردار "حسن مفخمي شهرستاني" افزود:‌ ماموران پليس امنيت عمومي استان در سال گذشته طي تحقيقاتي تخصصي از فعاليت يك قاچاقچي سلاح مطلع شده و برنامه ريزي عملياتي ويژه اي براي دستگيري اين فرد آغاز كردند.
وی یادآورشد : در مرحله اول عمليات كه در ماه هاي پاياني سال گذشته اجرايي شد، ماموران پليس امنيت عمومي استان، تردد اعضاي اين باند را در استاني ديگر مورد رصد قرار دادند و در يك پشتيباني اطلاعاتي با ماموران پليس اين استان، ۶ نفر از افرادي كه با اين قاچاقچي همكاري داشتند، شناسايي و دستگير شدند و ۱۲ قبضه سلاح غيرمجاز از آنان كشف شد.
فرمانده انتظامي استان اضافه كرد:‌ با توجه به زيركي سركرده اصلي اين باند و عدم حضور او در بين دستگير شدگان، همچنان ‌تحقيقات پليس استان مركزي در اين پرونده ادامه يافت تا اينكه ماموران پليس امنيت عمومي استان دريافتند كه اين فرد در حال برنامه ريزي برای قاچاق سلاح به استان هاي مركزي كشور است.
این مقام ارشد انتظامی افزود: در تمهيدات عملياتي پليس استان، یک قاچاقچی كه در پوشش مسافرت خانوادگي و به همراه اعضاي خانواده خود با يك دستگاه خودروي سواري در حال تردد از محورهاي مواصلاتي استان بود، دستگير شد.
سردار مفخمي شهرستاني اظهارداشت: در بازرسي از خودروي اين فرد، ۱۰ قبضه سلاح جنگي و شكاري و تعداد ۱۱۹ فشنگ جنگي كشف شد.
فرمانده انتظامي استان مركزي اضافه كرد:‌ در ادامه، تيم هايي از ماموران پليس امنيت عمومي استان براي دستگيري سركرده اين باند به يكي از استان هاي مرزي كشور اعزام شدند و در عملياتي اين فرد كه داراي ۱۵ مورد سوابق كيفري و غيرمجاز در زمينه قاچاق سلاح و مهمات بود نيز دستگير و به پليس استان مركزي منتقل شد.
اين مقام ارشد انتظامي از ادامه تحقيقات پليس در اين پرونده خبر داد و گفت: در هماهنگي انجام شده با مرجع قضائي تحقيقات تكميلي اين پرونده همچنان ادامه دارد و دستگيرشدگان نيز براي سير مراحل قانوني به مرجع قضائي معرفي شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار