مسئول بسیج اصناف سپاه روح الله استان مرکزی گفت: در راستای مقابله با ویروس منحوس کرونا رزمایش عاشقان ثارالله توسط بسیجیان اصناف همزمان با سراسر کشور در استان مرکزی و در ایام محرم و صفر در دستور کار قرار گرفت.
کد خبر: ۹۹۴۰۹۹
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۶ 15 September 2021

 

به گزارش تابناک مرکزی، سرهنگ پاسدار محمد فراهانی افزود: یکی از اقدامات مهم در ذیل رزمایش عاشقان ثارالله تحویل دستگاه های اکسیژن به بیماران کرونایی است که در قالب نذر نفس به شکل امانی و چرخشی داده می شود، همچنین با توجه به احساس نیاز در خصوص اکسیژن یک دستگاه اکسیژن ساز برقی پیشرفته در اختیار مراکز درمانی قرار گرفته و در مجموع برای اقدام موثر در این راستا پویش نذر نفس در دستور کار است که امید می رود با حمایت خیرین اقدامات قابل توجهی انجام شود.
وی یادآورشد: عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری و تحقق آنها در راستای کنترل و کاهش آسیب های بیماری کرونا مهمترین هدف رزمایش عاشقان ثارالله اصناف است که کلیه ظرفیت ها در این راستا به کارگیری خواهند شد.
وی تاکید کرد: تهیه و توزیع بسته های معیشتی از برنامه های مهم بسیج اصناف در طول بیماری کرونا بوده که در کنار آن بسته های بهداشتی و ماسک نیز در اختیار نیازمندان قرار گرفته و در دهه دوم محرم حدود یک هزار بسته معیشتی و ۵ هزار بسته بهداشتی در اختیار جامعه هدف قرار میگیرد.
سرهنگ فراهانی گفت: بسیج اصناف در اجرای طرح شهید سلیمانی در راستای مقابله و کاهش آسیب ها همواره در میدان بوده و در سطح شهرستان اراک برای کمک به واکسیناسیون عمومی در مرکز واکسیناسیون شهید سلیمانی خدمات ارائه می دهند و همچنین در راستای رفع نیازهای مهم در این راستا همچون بارکد خوان و سایر تجهیزات مربوط به اصناف نقش آفرینی می کند.
مسئول بسیج اصناف سپاه روح الله استان مرکزی ادامه داد: بسیج اصناف در طول بیماری کرونا با حضور در بیمارستان ها و مراکزدرمانی از تلاش ها و مجاهدت های خالصانه کادر درمان و مدافعان سلامت تقدیر کرده که در طی روزهای آینده تقدیر از مدافعان سلامت را نیز در دستور کار خواهیم داشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار