رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان شازند از کشف یک دستگاه گنج یاب غیرمجاز در پلیس راه توره و دستگیری یک نفر خبر داد.
کد خبر: ۹۹۳۸۳۲
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۷ 14 September 2021

 

به‌گزارش تابناک مرکزی، محمد اتابکی افزود: ماموران مبارزه با قاچاق کالا در پلیس راه این شهرستان حین کنترل خودرو‌های عبوری با مشکوک شدن به یک دستگاه خودرو سواری آن را متوقف و بازرسی کردند.
رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان شازند اظهار داشت: پس از آنکه نیروهای انتظامی مستقر در ایستگاه پلیس راه توره به یک دستگاه خودرو مشکوک شدند با بازرسی از آن موفق به کشف یک دستگاه فلزیاب شدند.
اتابکی افزود: راننده خودرو مذکور نیز پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به مراجع ذی‌صلاح معرفی شد.
او گفت: دستگاه فلزیاب کشف شده پس از گذراندن مراحل قانونی به اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی تحویل داده شد.
رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان شازند اضافه کرد: شهروندان در صورت اطلاع از فعالیت‌های غیرمجاز افراد سودجو و سوداگران میراث‌فرهنگی، مراتب را در اسرع وقت از طریق شماره تلفن
۳۳۲۵۸۰۴۱ اطلاع رسانی کنند.
او یاد آور شد: خرید، فروش، نگهداری و استفاده از دستگاه‌های فلزیاب منوط به اخذ مجوز از وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی است، فروشندگان باید دستگاه‌های یادشده را فقط به اشخاصی که مجوز دریافت کرده‌اند، بفروشند و نسخه‌ای از برگ فروش، مشتمل بر مشخصات خریدار و مشخصات فنی دستگاه به وزارتخانه ارسال کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار