معاون بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صمت استان مرکزی گفت: در مرداد سالجاری از ۱۳۰۲واحد عرضه کننده کالاهای اولویت دار بازرسی و ۶۷ پرونده تخلف تشکیل شد .
کد خبر: ۹۹۳۲۵۸
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۲ 12 September 2021

 

به گزارش تابناک مرکزی ، محمد جواد قربانیان ، افزود: همواره یکی از دغدغه های وزارت صمت کنترل و رصد بازار و تامین کالاهای اساسی شهروندان بوده است و سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان مرکزی نیز بر اساس این دغدغه مندی رصد واحدهای صنفی عرضه کننده کالاهای اساسی که شامل قند وشکر ، گوشت قرمز ، مرغ وتخم مرغ ، روغن ، برنج ، میوه ، مصالح ساختمانی ، لوازم خانگی ، مشاورین املاک ولامپ می باشد را در دستور کار ماهیانه خود قرارداده است .
وی یادآورشد: برهمین اساس در مردادماه سالجاری از ۱۳۰۲واحد صنفی عرضه کننده و مراکز نگهداری کالاهای اولویت دار بازرسی بعمل آمد و تعداد ۶۷ پرونده تخلف به ارزش ریالی سه میلیارد و ششصد و سی میلیون ریال تشکیل و متخلفین به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.
معاون بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صمت استان مرکزی با توجه به التهابات بازار سیمان در ماه های گذشته و تشدید نظارت براین کالای اساسی افزود: با توجه به نوسانات بازار سیمان و مشکلات پیش آمده در عرضه این محصول در مردادماه سالجاری با تشدید نظارت بر جذب و توزیع سیمان از ۸۵ واحد صنفی عرضع کننده سیمان بازرسی بعمل آمد و ۱۹ پرونده تخلف به ارزش یک میلیاردریال تشکیل شد .
قربانیان ازمردم استان مرکزی درخواست کرد در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی شامل عدم درج قیمت ، گرانفروشی ، عدم صدور فاکتور ، اختفا و امتناع از عرضه کالا مراتب را با شماره ۱۲۴ ستاد خبری سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان مرکزی اطلاع دهند .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار