جلسه کمیسیون فرهنگی اجتماعی و حقوقی شهر شهباز با موضوع برنامه های فرهنگی در شهر با حضور ریاست شورا ، رئیس و اعضای کمیسیون فرهنگی اجتماعی در سالن اجتماعات شهرداری این شهر برگزار شد.
کد خبر: ۹۹۲۵۹۹
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۵ 09 September 2021

 

به گزارش تابناک مرکزی،رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی و حقوقی شورای اسلامی شهر شهباز ،به اهمیت و ضرورت توجه به کارگروه فرهنگی و اجتماعی بدلیل تاثیر گذاری این کارگروه در برنامه ریزی دقیق و منظم بر فعالیت و استمرار مرتب این جلسات تاکید کرد.
حسین اکبری افزود: با آغاز بکار کمیسیون فرهنگی و فعالیت و همکاری مجدانه اعضای عضو این کارگروه شاهد برنامه ریزی و کاهش آسیب‌ها و تقویت و تحکیم بنیان خانواده ها باشیم.
وی در بخش دیگری از سخنان خود به توجه بیشتر به اوقات فراغت نوجوانان و جوانان تاکید کرد و از مدیران فرهنگی خواست تا با نوآوری و خلاقیت و به روز رسانی برنامه ها اهتمام بیشتری در این زمینه داشته باشند.
در این جلسه هریک از بانوان به ارائه برنامه ها و دیدگاه های خود پرداختند و مقرر شد کار گروه بانوان و خانواده در شهر شهباز تشکیل و کلیه مشکلات و مسائل در کار گروه مطرح و برای رفع مشکلات پیگیری های لازم از سوی کمیسیون فرهنگی اجتماعی صورت گیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار