فرمانده انتظامی استان مرکزی در پی شهادت شهید مدافع وطن، ستوان مهدی‌ معماری با صدور پیامی گفت:شهادت، افتخار عظیمی است که تنها نصیب بندگان خاص خدا می‌شود.
کد خبر: ۹۹۲۵۹۷
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۱ 09 September 2021

 

به گزارش تابناک مرکزی،در متن پیام سردار مفخمی شهرستانی آمده است:ایثار و از خودگذشتگی زیبنده انسان های فداکار و جان برکفی است که همواره در راستای رسیدن به معبود برای خدمت به مردم تلاش و مجاهدت و در این راه از سلامت و جان خود می گذرند تا همچون مجاهد فی سبیل الله برای عزت و سربلندی کشور تلاش کنند.
این پیام می افزاید: افتخار دفاع از امنیت وطن، توفیق مضاعفی برای شهیدان این مرز و بوم است که گام در صیانت از امنیت و آسایش میهن عزیزمان نهاده‌اند وبدون شک این راه ادامه خواهد داشت.
در ادامه این پیام آمده است:اینجانب شهادت این شهید والامقام را به محضر مقام معظم رهبری، پرسنل خدوم نیروی انتظامی و خانواده معظم این شهید و مردم شهیدپرور و انقلابی استان مرکزی به ویژه مردم شهیدپرور شهرستان خمین، تبریک و تسلیت عرض می کنم و از خداوند متعال مسئلت دارم روح پاک وی را با ارواح طیبه اولیا طاهرین محشور فرموده و همگان را در مسیر پیمودن راه نورانی شهیدان سرافراز، موفق و موید بدارد.
عصر دیروز با امداد خواهی یکی از روستائیان از پلیس در خصوص مزاحمت های یکی از اعضای خانواده شان که اعتیاد شدیدی به مواد مخدر دارد، تیمی از عوامل گشت پاسگاه انتظامی دهنو شهرستان، برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.
با حضور تیم گشت انتظامی در محل فرد مزاحم که در اتاقی مخفی شده بود، به سمت ماموران انتظامی شلیک می کند که متاسفانه یکی از کارکنان انتظامی شهرستان خمین، بنام جناب ستوان سوم "مهدی معماری" به شدت مصدوم و دقایقی بعد از انتقال به بیمارستان به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
بلافاصله توسط دیگر ماموران حاضر در محل، فرد ضارب دستگیر و یک‌قبضه سلاح شکاری نیز از او کشف شد.
این شهید بزرگوار ۳۶ ساله و اهل شهرستان خمین است که از او دو دختر ۹ و ۳ ساله به يادگار مانده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار