مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) در استان مرکزی گفت: این ستاد از روزهای نخست شیوع کرونا در کنار مدافعان سلامت بوده و تا آخر هم خواهد ایستاد.
کد خبر: ۹۹۲۰۴۸
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۵ 07 September 2021

 

به گزارش تابناک مرکزی،مجتبی تهامی افزود: در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری، ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) از همان ابتدا در کنار مدافعان سلامت حضور داشته و در همین راستا در استان مرکزی بالغ بر ۵ رزمایش همدلی و احسان را برگزار و ۱۲۰ هزار بسته های کمک معیشتی توزیع شده است.
وی یادآورشد: در کنار رزمایش مواسات و همدلی و غیره، رزمایش احسان سلامت را نیز برگزار کرده ایم که بالغ بر ۸ هزار بسته بهداشتی با اعتباری بالغ بر ۱۸ میلیارد تومان (در سال گذشته) توزیع شده است تا بتوانیم از معضلات و مشکلات بعدی بکاهیم.
وی تاکید کرد: در همین راستا و با هدف همراهی با کادر بهداشت و درمان برای ارائه خدمات بهتر به بیماران به خصوص در ایام شیوع بیماری کرونا، تعداد دیگری از اقلام و تجهیزات پزشکی و درمانی از قبیل یک دستگاه ونتیلاتور، ۲۵ دستگاه کپسول اکسیژن و ۶دستگاه بای پپ به دانشگاه علوم پزشکی اراک اهدا شد.
تهامی اضافه کرد: از اینکه بتوانیم در کنار زحمتکشان حوزه سلامت باشیم و کمکی هر چند کم را در راستای کمک به بیماران بستری و کادر خسته درمان انجام دهیم، به خود می بالیم و همچنان بر این کمک و یاری پای بند هستیم و ادامه خواهیم داد.
رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک هم گفت: خوشبختانه تعامل خوبی بین مدیران استان مرکزی برای کنترل و ریشه کنی کرونا وجود دارد.
دکتر سید محمد جمالیان افزود: پیرو فرمایشات مقام معظم رهبری که مهمترین دغدغه، مشکل حوزه درمان و مواجه با کرونا است، ادارات و دستگاه های اجرایی در استان تعامل خوبی با این حوزه داشته و دارند.
وی یادآورشد: خدا را شاکریم در استان مرکزی تعامل خوبی از همان روزهای نخست شیوع این بیماری بین مدیران و دستگاه های مختلف شکل گرفته و همین امر باعث شده تا حدودی بتوانیم این بیماری را در استان نسبتا در ادوار مختلف کنترل کنیم و به نسبت سایر استان ها عملکرد قابل قبول تری داشته باشیم.
وی تاکید کرد: مطمئنا دانشگاه علوم پزشکی اراک برای حل این مشکل و غلبه بر این اپیدمی مرگ بار، به تنهایی نمی تواند در میدان حضور داشته باشد و در این راه نیازمند کمک همه جانبه از سوی همه است.
دکتر جمالیان یادآورشد: یکی از اداراتی که از روزهای ابتدایی شیوع این بیماری در کنار حوزه سلامت بود، بنیاد احسان و ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) بود که به بهانه اهدا ۳۲ قلم تجهیزات درمانی توسط این بنیاد، از تمام این عزیزان قدردانی می کنیم.
رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: این ستاد در روزهایی که استان مرکزی با کمبود ماسک دست و پنجه نرم می کرد و روزهایی که محدودیت ها و اعمال قرنطینه برخی از اقشار را دچار مشکل کرده بود با توزیع بسته های حمایتی و حتی در بحث درمان با اعزام تجهیزات و نیروهای درمانی -جهادی به کمک همنوعان خود شتافته اند.
وی افزود: امید می رود با تعاملات خوب بین دستگاه های اجرایی و خدمات رسان با توجه به خدماتی بودن دانشگاه علوم پزشکی، نتیجه کار برای مردم و به نفع آنان باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار