رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک از آخرین وضعیت رنگ بندی کرونایی استان مرکزی خبر داد.
کد خبر: ۹۸۹۶۹۵
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۳ 29 August 2021

 

به گزارش تابناک مرکزی، دکتر سید محمد جمالیان افزود: طبق اعلام سامانه ماسک وابسته به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و آخرین رنگ بندی اعلام شده، ۴ شهرستان از ۱۲ شهرستان استان مرکزی (کمیجان، دلیجان، تفرش و آشتیان) از وضعیت قرمز خارج و در شرایط نارنجی قرار گرفتند.
وی یادآورشد: ۸ شهرستان دیگر یعنی اراک، ساوه، زرندیه، شازند، خنداب، محلات، خمین و فراهان همچنان در شرایط قرمز قرار دارند.
وی تاکید کرد: وضعیت کرونا در استان هم چندان تعریفی ندارد و نارنجی شدن برخی شهرستان ها دلیلی مبنی بر بی توجهی به دستورالعمل های بهداشتی نیست و رعایت پروتکل های بهداشتی یک وظیفه اجتماعی و همگانی است تا هر چه سریعتر شاهد آبی شدن تمام شهرستان ها و قطع زنجیره انتقال ویروس باشیم.
وی با اشاره به اینکه مردم علاوه بر رعایت توصیه های بهداشتی، باید واکسینه شوند، توصیه کرد: در صورت داشتن شرایط دریافت واکسن کرونا، بدون شک و بدون توجه به شایعات، به مراکز واکسیناسیون مراجعه کرده و این اقدام را به تاخیر نیندازید.
رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک از مردم، اصناف و همکاران پلیس مسئولیت پذیر و سایر ارگان ها در تبعیت از محدودیت‌های کرونایی و مصوبه‌ های اعلام شده از سوی ستاد ملی کرونا در زمینه تعطیلی اصناف و کاهش تردد‌ها در سطح استان قدردانی کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار