نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: طالبان، داعش و منافقان باید بدانند دوران زور و ستم گذشته است بنابراین این گروه اگر می‌خواهد بماند باید موازین و حقوق انسانی شیعیان و اقلیت‌ها را رعایت کند.
کد خبر: ۹۸۷۲۷۲
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۷ 20 August 2021

 

به گزارش تابناک مرکزی، آیت‌الله قربانعلی دری نجف آبادی در خطبه‌های نماز جمعه اراک با بیان اینکه اسلام دین رفعت و بخشش است افزود: گروه طالبان نباید به نام دین اسلام حقوق مردم مظلوم افغانستان را پایمال کند.
وی با بیان اینکه در دین مبین اسلام توهین به دیگران نکوهیده است و همگان باید حقوق هم را به رسمیت بشناسند یادآورشد: رفتار طالبان ناقض رویه اسلامی است.
امام جمعه اراک با بیان اینکه وجود سویه‌های متنوع کرونا مشکلی اساسی است افزود: می‌طلبد در سایه تدابیری صحیح آهنگ واکسیناسیون مردم تندتر شود.
وی ادامه داد: واکسینه کردن مردم با تولید داخلی و یا واکسن‌های واردات باید سرعت بگیرد تا با ایمن سازی حدود ۷۰ درصد جامعه بتوان بر روند افسارگسیخته بیماری فایق آمد.
آیت الله دری نجف آبادی گفت: همراهی مردم در رعایت پروتکل های بهداشتی اصلی واجب است و باید تا تکمیل شدن چتر واکسیناسیون ادامه یابد.
وی با اشاره به فرارسیدن هفته دولت افزود: مردم باید دولت سیزدهم را یاری دهند تا مشکلات حل شود و انتظار است که دولت جدید نیز با انتخاب وزرای شایسته، باتجربه ولایق بستر مناسبی برای سامان امور کشور مهیا کند.
وی یادآورشد: رونق تولید و تکیه بر ثروت مولد بر پایه اقتصاد درون‌زا باید از اولویت‌های دولت جدید باشد تا بتوان قدرت پول ملی را ارتقا داد.
وی با بیان اینکه اشتغال و کاهش شمار بیکاران از نتایج تولید ثروت مولد در کشور است اظهارداشت: این مهم باید در دستور کار دولت جدید قرار گیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار