نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: وزرای کابینه سیزدهم از معتقدان به نظام و ولایت و دانش آموختگان مکتب انقلاب اسلامیانتخاب شوند.
کد خبر: ۹۸۲۱۸۳
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۷ 30 July 2021

 

به گزارش تابناک مرکزی،آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی در خطبه‌های نماز جمعه اراک افزود: رییس جمهور منتخب باید وزرایی انتخاب کند که برای رفع مشکلات به ظرفیت‌های داخلی متکی باشند.
وی با اشاره مانور نیروی دریایی جمهوری اسلامی ایران گفت: ۲ ناو نیروی دریایی کشور پس از ۷۰ روز سفر دریایی و دور زدن قاره آفریقا برای حضور در مانوری مشترک با نیروی دریایی روسیه مایه حضوری اقتدار و افتخار است.
وی افزود: میدان مانور نیروی دریایی جمهوری اسلامی ایران امروز به برکت انقلاب اسلامی تا ۲ هزار و ۵۰۰ مایل از پهنه اقیانوس هند افزایش یافته ‌است.
امام جمعه اراک با بیان اینکه اقیانوس هند به دلیل حضور بخش عظیمی از جمعیت جهان در قاره آسیا از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است یادآورشد: امروز نیروی دریایی جمهوری اسلامی ایران به برکت انقلاب اسلامی در این اقیانوس حضور مقتدر و پررنگی دارد.
وی با اشاره به عدم قدرت دریایی ایران تا پیش از انقلاب اظهارداشت: نیروی دریایی تا پیش از انقلاب قدرت دفاع از کشور تا جزیره قشم را نداشت اما امروزه به برکت انقلاب و رهبری رهبر معظم انقلاب به یکی از نیروهای قدرتمند در سطح جهان تبدیل شده ‌است.
آیت الله دری نجف آبادی با گرامیداشت عید سعید غدیر خم گفت: ایران اسلامی، کشور علی(ع)، فاطمه زهرا(س) و ائمه اطهار (ع) است و رهبر معظم انقلاب و مسئولان کشور خدمتگزار این مکتب هستند بنابراین برخی جوانان که به خاطر کم آبی ناراحت هستند، با اعلام مراتب ناخرسندیشان باید حرمت‌ دین و انقلاب را حفظ کنند.
وی یادآورشد: حرمت‌ها و قداست‌های دینی باید توسط ملت حفظ شده و نباید کاری کرد که دشمنان اسلام و قرآن شاد شوند.
وی ، بر برگزار هرچه با شکوهتر آیین‌های مذهبی در ماه محرم توسط جوانان در سایه موازین بهداشتی را خواستار شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار