رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: به منظور تسریع در واکسیناسیون گروه های هدف، مصلی بیت المقدس اراک به مرکز تجمیعی واکسیناسیون تبدیل و با این کار، بزرگترین مرکز تزریق واکسن در استان راه اندازی می شود.
کد خبر: ۹۸۰۸۱۹
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۷ 24 July 2021

 

به گزارش تابناک مرکزی، دکتر سید محمد جمالیان افزود: پاندمی کووید ۱۹ در پیک های مختلف به خصوص موج پنجم همچنان به راه خود ادامه می دهد و همین امر اهمیت واکسیناسیون را بیش از پیش نشان می دهد، از این رو و برای سرعت بخشیدن به تزریق واکسن‌ که در راستای مهار کرونا در استان از اولویت ویژه ای برخوردار است بسیار ضروری می باشد.
وی یادآورشد: از این رو با نظر مساعد حضرت آیت الله دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی، مبنی بر انجام سریع و به موقع واکسیناسیون و اهمیت این موضوع در پیشگیری از رخداد موج های بعدی، قرار شد که به منظور رسیدن به ایمنی قابل قبول در سطح استان، انجام واکسیناسیون در مصلی بیت المقدس اراک نیز انجام شود.
وی تاکید کرد: به دلیل حجم بالای کار و نیاز به زیرساخت های لازم، تمامی دانشگاه های اراک از جمله دانشگاه فنی حرفه ای امیرکبیر، دانشگاه پیام نور، دانشگاه آزاد اسلامی و دانشگاه اراک و... متقبل شده اند که تجهیزات لازم اعم از میز، کامپیوتر و تمامی وسایل مورد نیاز برای راه اندازی این مرکز را فراهم کنند تا این مهم در سریعترین زمان و بهترین نحو انجام شود.
دکتر جمالیان با اشاره به اینکه قرار است در این مرکز ۲۰ محل برای تزریق همزمان واکسن به مردم ارائه خدمت کند، یادآورشد: دسترسی مردم شهر اراک و فضای بزرگ اختصاص یافته به این مهم و البته فضای مناسب و بزرگ برای پارک خودروها از ویژگی های خوب مصلی برای تبدیل شدن به مرکز واکسیناسیون است.
رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک یادآور شد: واکسیناسیون افراد ۶۰ سال به بالا تا روز چهارم مرداد ماه ادامه دارد و از افراد ۶۰_۵۸ سال درخواست داریم با مراجعه به سایت salamat.gov.ir ثبت نام اولیه خود را انجام دهند و منتظر پیامک و تماس تلفنی مسئولین بهداشتی باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار