معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: سالمندان جامانده از واکسن کرونا(۶۵ سال به بالا) از امروز به مراکز واکسیناسیون مراجعه کرده و واکسن خود را دریافت کنند.
کد خبر: ۹۷۹۵۷۷
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۴ 18 July 2021

 

به گزارش تابناک مرکزی، دکتر علی علیمحمدی افزود: کلیه سالمندان ۶۵ سال به بالا که تاکنون به هر دلیلی موفق به دریافت واکسن نشده‌اند، از امروز یکشنبه لغایت چهارشنبه هفته جاری با در دست داشتن کارت ملی، برای دریافت واکسن خود به یکی از پایگاه‌های تجمیعی واکسیناسیون (مرکز واکسیناسیون شماره یک واقع در شهرک مصطفی خمینی، کوی گلستان، ساختمان شماره ۲ دانشگاه علوم پزشکی اراک سالن ورزشی شهید ساکی، دومین مرکز تزریق واکسن واقع در کوی رضوی، خیابان فارابی، سالن ورزشی یادگار امام و سومین مرکز تزریق واکسن واقع در انتهای خیابان قائم مقام، جنب استخر شهرداری، مرکز مدیریت بحران) مراجعه کنند.
وی با اشاره به اینکه شایعات منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر توقف روند واکسیناسیون کذب و دروغ است، افزود: تمام تلاش خود را در راستای واکسیناسیون هر چه سریعتر آحاد مردم به کار خواهیم برد تا ایمنی‌ به سطح قابل قبول برسد.
وی اظهار داشت: سالمندان ۶۰ سال و بالاتر می توانند با مراجعه به سایت www.salamat.gov.ir ثبت نام اولیه خود را انجام دهند که پس ‌از آن پیامکی حاوی زمان و مکان دقیق واکسیناسیون برایشان ارسال خواهد شد.
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی اراک در ادامه با اشاره به اینکه مدت زمان تزریق دُز دوم در انواع مختلف واکسن متفاوت است، ادامه داد: جای نگرانی نیست دُز دوم تمامی افرادی که واکسن دُز اول خود را دریافت کرده اند، بر اساس تاریخ ثبت شده در کارت واکسیناسیون آن ها تزریق خواهد شد.
دکتر علیمحمدی گفت: فعالیت ویروس جهش یافته دلتا (هندی) در سطح استان و افزایش مبتلایان، اهمیت رعایت دستورالعمل های بهداشتی را بیش از پیش نشان می دهد از این رو از همگان خواستاریم که تا واکسیناسیون بخش عمده ای از جامعه همچنان پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار