نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی در بازدید از پروژه بیمارستان حضرت ولی عصر(عج) اراک گفت: با توجه به نوسانات بازار و ارز، یکی از چالش های بزرگ پیمانکار، تامین تجهیزات ساختمانی از جمله سیمان است.
کد خبر: ۹۷۹۰۹۷
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۴ 17 July 2021

به گزارش تابناک مرکزی، دکتر محمد حسن آصفری بیان کرد: در این بازدید، مهمترین موانع تکمیل این پروژه از زبان رییس و معاون توسعه دانشگاه علوم پزشکی اراک و پیمانکار مطرح و شناسایی شدند.

وی افزود: فعلا ۴۰۰ تن سیمان در اختیار پیمانکار این پروژه قرار گرفت تا سرعت پیشرفت این پروژه بهبود یابد.

وی تاکید کرد: همه تلاش ما این است که پروژه های نیمه تمام را در وقت تعیین شده، تکمیل کنیم که پروژه بیمارستان حضرت ولی عصر(عج) یکی از مهمترین پروژه های عمرانی سلامت استان بوده که افتتاح آن در تامین تخت های بیمارستانی استان تاثیر به سزایی دارد.

در این بازدید دکتر سید محمد جمالیان رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک، ضمن تشکر از توجه و کمک های همیشگی نمایندگان مجلس به این پروژه، بیان کرد: در پذیرش بیماران برای ما عدالت مهم است، یعنی هیچ تفاوتی برای ارائه خدمات بهداشتی و درمانی بین افراد از نظر سن، مذهب، منطقه سکونت و جنسیت وجود ندارد و هر کسی که به مراکز بهداشتی و درمانی مراجعه می کند، به بهترین صورت درمان و رسیدگی می شود؛ امید است که با کمک و مساعدت های تمامی ارگان ها و مسئولین بتوان این حق مسلم مردم استان مرکزی را هرچه زودتر برآورده نماییم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار