رییس بیمارستان حضرت ولی عصر(عج) اراک گفت: ظرفیت تخت های پشتیبان این بیمارستان به طور کامل تکمیل شد.
کد خبر: ۹۷۸۶۰۱
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۹ 14 July 2021

 

به گزارش تابناک مرکزی، دکتر بهنام محمودیه افزود: در طی سه روز اخیر حجم بسیار بالایی از بیماران به بیمارستان حضرت ولی عصر(عج) ارجاع می شوند به طوریکه ظرفیت تخت های پشتیبان بیمارستان به طور کامل تکمیل شده و بیمارستان تنها با ظرفیت محدود تخت های اورژانس که ۸۵ عدد است، اداره می شود.
وی با اشاره به اینکه در حال حاضر ۲۸۵ تخت فعال در بیمارستان حضرت ولی عصر(عج) وجود دارد، افزود: با وجود ۲۰۰ تخت اختصاص یافته به بخش پشتیبان بیمارستان، ۲۱۵ بیمار بستری در بخش پشتیبان وجود دارد که تخت ها به طور متناوب در روز چندین مرتبه پر و خالی می شوند.
وی گفت: در بعضی بخش های بیمارستان از جمله بخش ارتوپدی، مجبور به استفاده از تخت های اکسترا برای خدمت دهی به بیماران شده ایم و متاسفانه به دلیل شلوغی و تعداد مراجعین بالا برخی از بیماران را در راهرو بیمارستان نگهداری می کنیم.
وی در ادامه با اشاره به اینکه بخش اتاق عمل بیمارستان حضرت ولی عصر(عج) به صورت ۲۴ ساعته در حال فعالیت است، افزود: با وجود وضعیت بحرانی بیمارستان همچنان خدمت دهی به بیماران با کیفیت مناسب ادامه دارد و بخش های اورژانس، کلینیک تخصصی و... به طور کامل در خدمت بیماران هستند.
دکتر محمودیه در ادامه به تجربه بی سابقه تعداد مراجعین به بیمارستان حضرت ولی عصر(عج) در طی چند سال گذشته اشاره کرد و گفت: علیرغم خستگی فراوان کادر درمان که در این مدت در درگیری با بیماری کرونا داشته اند، تمام تلاش خود را در راستای خدمت رسانی به مردم سطح استان به کار می برند، اما با توجه به وضعیت موجود و اشتغال تمام تخت های بیمارستان از مردم خواهمشندیم که در طی چند روز آینده جز در موارد اورژانسی به بیمارستان مراجعه نکنند تا کمی باری که بر دوش پرسنل و بیمارستان است، را کاهش دهیم.
رییس بیمارستان حضرت ولی عصر(عج) راهکار تسریع در گذر از پیک پنجم کرونا در سطح استان را افزایش رعایت پروتکل ها بعنوان موثرترین گام دانست و گفت: رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی همچنان بهترین راه برای مهار و مقابله با این بیماری است و در کنار افزایش رعایت پروتکل‌های بهداشتی، تسریع در واکسیناسیون نیز می‌تواند در جلوگیری از گسترش بیشتر این بیماری موثر واقع شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار