معاون روابط عمومی حوزه علمیه استان مرکزی با اعلام خبر برگزاری آزمون ورودی حوزه علمیه برادران در روز جمعه، ۲۵ تیر از شرکت ۱۴۲ داوطلب در این آزمون خبر داد.
کد خبر: ۹۷۸۴۲۰
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۳ 14 July 2021

به گزارش تابناک مرکزی ،حجت‌الاسلام حامد زمانی‌راد، معاون روابط عمومی حوزه علمیه استان مرکزی گفت: از برگزاری آزمون ورودی حوزه‌های علمیه خبر داد و گفت: این آزمون صبح روز جمعه، ۲۵ تیر به صورت مجازی همزمان با سراسر کشور با شرکت ۱۴۲ نفر در استان برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: این آزمون در ۳ مقطع اول و دوم متوسطه و دانشگاهی طبق جدول زمان‌بندی شده بدین شرح گروه ۳ ساعت ۸ صبح، گروه ۲: ۱۱ صبح و گروه ۱: ساعت ۱۷ عصر برگزار می‌شود. آزمون هر گروه شامل ۵۰ سؤال تستی و در مدت ۱۰۰ دقیقه پیش‌بینی شده است.

زمانی‌راد اضافه کرد: گروه ۱: شامل دانش‌آموزان پایه‌های هشتم، نهم و دهم متوسطه اول، گروه ۲: شامل دانش‌آموزان پایه‌های یازدهم و دوازدهم متوسطه دوم ودانشجویان مقاطع کاردانی و کارشناسی دارای ۳۰ واحد و کمتر از آن و گروه سوم شامل دانشجویان مقاطع کاردانی و کارشناسی دارای بیش از ۳۰ واحد و فارغ التحصیلان مقاطع کاردانی و بالاتر از آن هستند.

معاون روابط عمومی حوزه علمیه استان مرکزی در پایان افزود: علاقه‌مندانی که به هر دلیل ثبت‌نام نکرده‌اند می‌توانند با مراجعه حضوری و ارائه مدارک لازم از طریق کمیسیون آموزشی اقدام کرده و پس از بررسی مدارک و گذراندن مراحل در این مراکز آموزشی مشغول به تحصیل شوند. همچنین نتایج آزمون ۲۰ مرداد سال جاری از طریق سایت اطلاع‌رسانی سنجش و پذیرش اعلام می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار