رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی گفت: ۸۴۸ طرح تولیدی با پیشرفت فیزیکی بین ۲ تا ۹۰ درصد امسال در نقاط مختلف این استان شناسایی شد.
کد خبر: ۹۷۸۳۹۲
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۸ 14 July 2021

به گزارش تابناک مرکزی ، سعید جعفری کرهرودی ، با اعلام این خبر افزود: مجموع سرمایه‌گذاری در این طرح‌های تولیدی حدود ۱۶۰ هزار میلیارد ریال است که در صورت بهره‌برداری، ۳۰ هزار و ۴۰۳ فرصت شغلی جدید در استان مرکزی ایجاد می‌شود.

وی ادامه داد: شهرستان‌های اراک با ۲۱۴، زرندیه با ۱۹۰ و ساوه با ۱۷۸ طرح بیشترین و شهرستان‌های خنداب با چهار و تفرش با ۹ طرح کمترین طرح‌های تولیدی شناسایی شده را به خود اختصاص داده‌اند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی بیان کرد: از مجموع این طرح‌های شناسایی شده، ۴۸۱ طرح بالای ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی هستند که میزان سرمایه‌گذاری در این طرح‌ها نیز بیش از ۵۹۳ هزار میلیارد ریال ارزیابی می‌شود.

جعفری کرهرودی، میزان اشتغال طرح‌های بالای ۶۰ درصد استان مرکزی را ۱۷ هزار و ۹۴۶ فرصت عنوان کرد و اظهار داشت: شهرستان‌های اراک با ۱۳۸ و ساوه زرندیه هر کدام با ۱۰۲ طرح بیشترین و شهرستان خنداب با سه طرح و شهرستان‌های فراهان و تفرش هر کدام با پنج طرح کمترین طرح‌های تولیدی بالای ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی را به خود اختصاص داده‌اند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار