مدیر کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی بیان کرد: وضعیت تعاونی‌ها در دنیا همواره رو به رشد است و این رشد و توسعه مبتنی بر مشارکت، توانمندی، هم افزایی و کار جمعی است.
کد خبر: ۹۷۸۱۰۱
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۶ 13 July 2021

به گزارش تابناک مرکزی ،بهزاد سام دلیری به همراه هیئت رئیسه اتاق تعاون استان مرکزی و مدیر تعاون اداره کل از دو تعاونی شهر اراک بازدید به عمل آورد و در جریان این بازدیدها اظهار داشت: کسب و کارهای تعاونی در کمک به ایجاد اشتغال پایدار و تولید ملی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و وضعیت تعاونی‌ها در دنیا همواره رو به رشد است و این رشد و توسعه مبتنی بر مشارکت، توانمندی، هم افزایی و کار جمعی است.
مدیر کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی مطرح کرد: رشد اقتصادی، فقرزدایی، اشتغال مولد، یکپارچگی اجتماعی، تقویت کارآفرینی و مدیریت، تمرکز سرمایه‌های کوچک در قالب سرمایه‌های متوسط و کلان؛ اینها تنها بخشی از اهداف شکل‌گیری بخش تعاون است.
وی در جمع کارگران شرکت تعاونی پیشروسازان اراک که در اردیبهشت ماه سال جاری به علت آتش سوزی کارخانه مجاور و سرایت آتش به این شرکت دچار حادثه شده است بود گفت: با مشارکت و هم افزایی می توان این شرکت را همانند قبل توانمند کرد.
وی هدف از این بازدید را پیگیری و حل مسائل و مشکلات این شرکت دانست و افزود : این شرکت نقش و جایگاه سازنده‌ای در تولید ادوات کشاورزی در استان داشته که به صورت مستقیم و غیرمستقیم با کارآفرینی، اشتغال و تولید ملی در ارتباط است و نباید با بروز حوادث احتمالی دچار آسیب شوند.
سام دلیری درادامه طی بازدید از شرکت تعاونی آرد ویثران عنوان کرد: شرکت تعاونی آرد ویثران با استفاده از فرصت ها و ظرفیت های بخش تعاون توانسته جایگاه ویژه ای در اقتصاد استان ایجاد کند.
وی تصریح کرد: اگر تمام تعاونی ها حساب شده و درست عمل کنند می توانند در راستای توسعه اقتصادی کشور و به تبع آن استان موثر باشند و ما در این مسیر با جدیت مشکلات و موانع پیش روی تعاونی ها را رصد کرده و با اولویت بدنبال بهبود فضای کسب و کار هستیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار