نماینده ولی فقیه در استات مرکزی گفت: مشکلات کشور در بخش‌های مختلف شامل: آب، خشکسالی، برق، کاهش بارندگی و کمبود گندم خوراک دام و کسری سنگین بودجه زیاد است بنابراین همه باید دولت منتخب را یاری دهند تا بتواند از پیچ تند مشکلات عبور کند.
کد خبر: ۹۷۳۶۸۱
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۳ 25 June 2021

 

به گزارش تابناک مرکزی،آیت الله قربانعلی دری نجف‌آبادی در خطبه‌های نماز جمعه اراک، با بیان اینکه نظام اسلامی در بیش از چهار دهه عمر با برکتش افتخارات زیادی را کسب کرده است افزود: نیاز است دولت منتخب با برنامه‌ریزی مدون برای ارایه خدمات و سامان مشکلات کار خود را آغاز کند.
وی یادآورشد: راهبردهای گام دوم انقلاب اسلامی از سوی رهبر فرزانه ترسیم شده و رئیس جمهوری منتخب باید با اقتدار و تلاش مضاعف در تحقق این برنامه‌ها تلاش کند.
امام جمعه اراک با بیان اینکه حضور هدفمند ۳۰ میلیون نفر از واجدان شرایط در پای صندوق‌های رای و رای مثبت ۱۸ میلیون نفر به رئیس جمهوری منتخب پیام معناداری را در خود دارد افزود: دولت آتی باید با تمام توان به صحنه بیاید و خدمات ارزنده‌ای را در کارنامه چهارساله خود به یادگار بگذارد.
آیت الله دری نجف آبادی با بیان اینکه مردم ایران و استان مرکزی همواره پای آرمان‌های نظام اسلامی ایستاده‌اند ادامه داد: از تمامی رای دهندگان و عوامل اجرایی و نظارتی در انتخابات ۲۸ خرداد ماه جاری قدردانی می‌شود.
وی اظهارداشت: امیدمی‌رود دولت جدید راهکارهای اثربخشی را برای سامان مشکلات داشته باشد و بازار نفت، بورس، کشاورزی و بازرگانی خارجی در چهار سال آتی رونق مضاعفی گیرد.
وی با گرامیداشت هفته قوه قضاییه افزود: این رکن مهم انقلاب اسلامی مسئولیت سنگینی برعهده دارد و سازمان‌هایی مانند امور زندانها، پزشکی قانونی، بازرسی کل کشور، دیوان عدالت اداری و ثبت اسناد در زیر مجموعه این قوه فعالیت دارند.
امام جمعه اراک با بیان اینکه چشم امید مردم در دادخواهی و تظلم خواهی به قوه قضائیه است یادآورشد:مردم انتظار دارند عدالت در جامعه به بهترین شکل ممکن اجرا شود.
وی با بیان اینکه شاخص قوه قضائیه شهدای هفتم تیر و در راس آنان شهید دکتر بهشتی است ادامه داد: مسایل نظام اسلامی با دنیای غرب بر سر فساد، ظلم، حق وتو و باجگیری است و رژیم صهیونیستی ۳۰۰ کلاهک اتمی دارد و ۴۰ سال است بمب اتم می‌سازد و عضو آژانس بین المللی اتمی هم نیست اما، ایران برای استفاده صلح آمیز از انرژی هسته‌ای در تحریم است و این عین ناعدالتی محسوب می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار