فرمانده انتظامي استان از كشف ۸۶ دستگاه ارز ديجيتال قاچاق به ارزش ۱۵ ميليارد ريال در نیمه دوم خردادماه سال جاری در سطح استان خبرداد.
کد خبر: ۹۷۳۵۸۷
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۷ 24 June 2021


به گزارش تابناک مرکزی،سردار "حسن مفخمي شهرستاني" افزود : در راستای اجرای طرح برخورد با قاچاق دستگاه تولید ارز دیجیتال، ماموران انتظامی پلیس امنیت اقتصادی استان با تلاش شبانه روزی و همکاري اداره برق استان مرکزی و انجام عملیات های مختلف، مبارزه با قاچاقچیان و کشف دستگاه های ارز دیجیتال را در دستور کارخود قرار داده اند.
وي یادآورشد: به همین منظور، در نیمه دوم خردادماه سال جاری ماموران انتظامی پلیس امنیت اقتصادی استان مرکزی، با کسب دستور قضائی و انجام عملیات های پلیسی موفق به کشف ۸۶ دستگاه ماینر قاچاق شدند.
فرمانده انتظامي استان مركزي با بیان اینکه در این مدت ۱۳ متهم نیز در اين زمینه دستگير و با تشکیل پرونده مقدماتی برای سیرمراحل قانونی به دستگاه قضائي معرفی شده اند اظهار داشت: در ارزیابی كارشناسان پلیس امنیت اقتصادی استان مرکزی، ارزش تقریبی دستگاه هاي قاچاق مكشوفه ۱۵ میلیارد ريال برآورد شده است.
سردار مفخمي شهرستاني از شهروندان خواست تا براي كمك به اقتصاد جامعه و جلوگیری از استفاده غیر قانونی از برق یارانه ای از سوی تعدادی از افراد سودجو در صورت اطلاع از اينگونه موارد، موضوع را از طريق شماره تلفن ۱۱۰ به پليس اطلاع دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار