قائم مقام کمیته امداد استان گفت:به مناسبت دهه کرامت و میلاد فرخنده امام رضا (ع) تعداد ۳۱ فقره جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد استان مرکزی اهداء شد.
کد خبر: ۹۷۳۳۳۲
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۰ 23 June 2021

اهدای۳۱ فقره جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت

به گزارش تابناک مرکزی، عدالت بهرامی ، دراین مراسم با اشاره به اینکه ،به سنت حسنه ازدواج در اسلام و احادیث و روایات تأکید بسیار شده است، افزود: اعطای کمک هزینه‌ ازدواج و جهیزیه در راستای تشویق مددجویان به ازدواج و نهادینه کردن این سنت پسندیده در جامعه است و این نهاد تلاش می کند زمینه‌های لازم را برای ازدواج موفق و پایدار برای خانواده‌های تحت حمایت فراهم کند.
وی از برگزاری دوره‌های آموزشی برای زوج‌های جوان تحت حمایت خبر داد و گفت: موفقیت در زندگی زناشویی در راستای استحکام بنیان خانواده و زمینه‌سازی ایجاد جامعه‌ای سالم از موارد حمایتی این نهاد بوده که از طریق دوره های آموزشی تحت عنوان کارگاه‌های آموزشی قبل از ازدواج به جوانان در شرف ازدواج ارائه می شود.
وی گفت: در سال گذشته با کمک خیران ۸۸۲ فقره جهیزیه به نوعروسان نیازمند اهداء شده است.
شایسته ذکر است در این مراسم، با همیاری خیران و تلاش اعضای مرکز نیکوکاری معراج النور، ۳۱ سری جهیزیه شامل پنج وسیله اصلی با اعتبار۶۸۰ میلیون تومان خریداری و در روز میلاد امام رضا (ع) و با حضور جمعی از مسئولان کمیته امداد و خیران و اعضای مرکز به نوعروسان تحت حمایت اهدا شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار