معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: با مراجعه به مراکز درمانی و تنها با ارائه کارت ملی از خدمات درمانی مورد نظر بهره مند می شوید.
کد خبر: ۹۷۳۳۳۱
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۹ 23 June 2021

 

به گزارش تابناک مرکزی، دکتر بهمن صادقی سده افزود: از ابتدای تیرماه کلیه افراد تحت پوشش بیمه از جمله بیمه‌شدگان، بازنشستگان، مستمری‌بگیران و کارفرمایان که صفحات دفترچه آنها به پایان می‌رسد، نیاز به دریافت دفترچه درمانی جدید ندارند و سازمان بیمه سلامت به صدور دفترچه های کاغذی اقدام نخواهد کرد و آنها می‌توانند با ارائه کارت ملی به مراکز درمانی از خدمات درمانی بهره‌مند شوند.
وی یادآورشد: خوشبختانه در خصوص اجرای نسخه الکترونیک زیر ساخت های لازم در استان مرکزی فراهم شده است.
وی تاکید کرد: تمام تلاش خود را در راستای فراهم سازی باقی زیر ساخت های لازم و مرتبط با مجموعه علوم پزشکی به کار خواهیم گرفت تا شهروندان در بیمارستان ها و مراکز درمانی، بدون سختی خدمات مورد نظر را دریافت کنند.
دکتر صادقی اضافه کرد: تا زمانی که کلیه های زیر ساخت ها موردنیاز فراهم نشود، نمی توان پوشش صددرصدی در اجرای نسخه الکترونیک داشته باشیم.
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اراک در پایان از پزشکان و مراکز بهداشتی درمانی دعوت کرد که از طریق سامانه نسخه الکترونیکی اقدام به پذیرش بیماران کنند و نسبت به ثبت الکترونیکی نسخ توجه بیشتری داشته باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار