یک کیلوگرم شیشه در عمليات دستگيري يك خودروی توزیع کننده مواد مخدرصنعتی در عملیات مشترک ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدراستان مركزي، شهرستان كميجان و تهران بزرگ كشف شد.
کد خبر: ۹۷۳۰۸۹
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۸ 22 June 2021



به گزارش تابناک مرکزی،سرهنگ "سعید فراهانی" فرمانده انتظامي شهرستان كميجان در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی اعلام خبری از سوی شهروندان مبنی بر نگهداری و فروش مواد مخدر، از سوی فردی در يكي از محله هاي شهرستان کمیجان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان قرار گرفت.
وی اظهارداشت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان، پس از اطمینان از صحت خبر رسیده و هماهنگی با دستگاه قضائی با برنامه ريزي مناسب درعمليات مشترک با پلیس مبارزه با مواد مخدر مركز استان و تهران بزرگ، خودروي سواری مورد نظر در يكي از محورهاي مواصلاتي تهران بزرگ شناسايي ،توقيف و در بازرسی از آن، مقدار یک کیلو گرم شیشه که به طرز ماهرانه ای در خودرو جاساز شده بود، کشف شد.
فرمانده انتظامي شهرستان کمیجان با تاکید به اینکه پلیس در اراده خود برای مقابله با تهیه و توزیع کنندگان مواد مخدر مصمم است،افزود: متهم دستگیر شده در این عملیات پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شد .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار