سرپرست بنیاد مرکزی گفت: جامعه امروز نیازمند ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت است.
کد خبر: ۹۷۲۷۶۸
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۷ 21 June 2021

 

به گزارش تابناک مرکزی، محمدرضا توحید نژاد در نشست با جمعی از اعضای جدید شورای شهر و جانبازان ۷۰ درصد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا وبا قدردانی از تعامل و همکاری اعضای شورا در راستای ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت و تکریم جامعه ایثارگری گفت: برنامه‌ریزی مناسب در این حوزه باید پررنگ‌تر از قبل باشد و با الگو گیری از فرهنگ بی‌بدیل ایثار و شهادت در ساخت المان‌ها و طرح‌های جدید کوشا باشیم.
وی گفت: با توجه به ظرفیت‌های موجود در استان مرکزی گام‌های مؤثر، اصولی و همه‌جانبه می‌توان در راستای زنده نگه‌داشتن یاد و نام شهدا و همچنین ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بر طبق سیاست‌های کلی مقام معظم رهبری برداشت.
توحید نژاد ادامه داد: درواقع اگر رشادت‌ها و خدمات شهدا و ایثارگران به‌خوبی به مردم معرفی شود و به قالب کلیشه‌ای محدود نگردد نتایج بسیار ارزشمندی به همراه خواهد داشت.
وی اضافه کرد: همه ما مدیون شهدا و ایثارگران هستیم بنابراین باید با معرفی هدف و مسیر آنان به نسل جوان ادای دین کنیم.
وی فضاسازی و تبلیغات شهری را با محوریت ایثار و شهادت در ترویج و اثرگذاری این فرهنگ مؤثر دانست و افزود: تبلیغاتی محیطی یکی از راه‌های مؤثر در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است که باید اهتمام ویژه‌ای نسبت به آن داشته باشیم و ما برای این امر مهم به کمک همه ادارات و دستگاه‌ها نیاز داریم تا بتوانیم حق مطلب را ادا کنیم.
توحید نژاد با قدردانی از تلاش تمام افرادی که به روش‌های مختلف و تا حد توان در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تلاش کردند، یادآورشد: خشنودی خانواده شهدا موجب خشنودی خداوند متعال است.
در پایان صیدی نماینده ایثارگران و حسن قربانی و علی جعفر محصولی از اعضای جدید شورای شهر خود را خادم شهدا و ایثارگران دانستند و قول همکاری و مساعدت ویژه در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت با ساخت المان‌های شهری، تعویض تصاویر شهدا و واگذاری قطعات ویژه در گلزار جدید مطهر شهدای اراک به نام صالحین و اصحاب شهدا به بنیاد دادند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار