رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان مرکزی گفت: سنجش ۳۶ هزار نوآموز بدو ورود به مدرسه و پیش دبستانی در این استان امروز آغاز شد.
کد خبر: ۹۷۲۶۷۶
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۲ 21 June 2021

به گزارش تابناک مرکزی «محمود عسگری» افزود: در قالب این طرح ۲۴ هزار نوآموز بدو ورود به مدرسه و ۱۲ هزار نوآموز بدو ورود به دوره پیش دبستانی امسال از نظر بینایی، شنوایی، جسمی و حرکتی، رفتاری، آمادگی تحصیلی و بهداشت و سلامت مورد سنجش قرار می‌گیرند.

وی ادامه داد: سنجش نوآموزان بدو ورود به مدرسه و پیش دبستانی  در این استان تا پایان شهریورماه ادامه می یابد.

رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان مرکزی گفت: ۲۱ پایگاه شامل ۲۰ پایگاه الف و ب و یک پایگاه تخصصی در اراک وظیفه سنجش نوآموزان بدو ورود به مدرسه و دوره پیش دبستانی در این استان را برعهده دارند.

عسگری افزود: ۳۳ نوآموز به‌صورت روزانه در پایگاه الف و ۲۲ نوآموز در پایگاه ب استان مرکزی برای ورود به مدرسه و دوره پیش دبستانی مورد سنجش و معاینه قرار می‌گیرند.

وی از شهروندان خواست از ایجاد استرس و نگرانی در نوآموزان خودداری کرده و برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله اجتماعی تنها یکی از والدین برای انجام سنجش نوآموزان به پایگاه‌های سنجش آموزش و پرورش استان مرکزی مراجعه کنند.

رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان مرکزی گفت: والدین در هنگام مراجعه به پایگاه‌های سنجش نوآموزان بدو ورود به مدرسه و دوره پیش دبستانی مدارکی شامل شناسنامه کودک، شناسنامه پدر و مادر، یک قطعه عکس سه در چهار و کار واکسن کودک را همراه داشته‌باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار