متهم سگ آزاری در یکی از شهرستانهای استان مرکزی از سوی دادگستری این شهرستان محکوم به یکسال نگهداری و مراقبت از حیوان مصدوم و توله هایش شد.
کد خبر: ۹۷۲۵۳۴
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۱ 20 June 2021

 

به گزارش تابناک مرکزی، سیدهادی معین السادات " رئیس اداره حقوقی محیط زیست استان مرکزی با اعلام این خبر گفت :  پس از اعلام شکایت حفاظت محیط زیست شهرستان علیه شخصی که در یکی از روستاهای این شهرستان اقدام به  آزار یک ماده سگ و توله هایش کرده و کلیپ آن را در فضای مجازی منتشر کرده بود، پرونده قضایی تشکیل و اقدامات قانونی علیه وی  در دست اقدام قرار گرفت .
وی افزود: پس از بررسی جلسات رسیدگی و تحقیقات کامل توسط محاکم قضایی شهرستان نهایتا متهم با قرارتعویق مراقبتی مکلف شد که تحت نظارت محیط زیست شهرستان و واحد اجرای احکام کیفری مربوطه ، به مدت یکسال با هزینه شخصی نسبت به نگهداری از سگ و توله هایش و پرداخت هزینه درمانی حیوان اقدام کند.   
معین السادات با اشاره باینکه محیط زیست با هرگونه خشونت علیه حیوانات و حیوان آزاری که موجب جریحه دار شدن افکار عمومی باشد برخورد خواهد کرد اظهارداشت  : همواره جدیت خوبی از سوی قضات این استان در پیگیری پرونده‌های قضایی در حوزه محیط زیست وجود داشته و حمایت‌های مسئولان قضایی استان مرکزی در این راستا جای قدردانی دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار