نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت:دولت آینده باید برنامه داشته باشد و مشورت کند و آرمان‌های امام راحل و اهداف انقلاب را پیش ببرد.
کد خبر: ۹۷۲۰۲۷
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۲ 18 June 2021

 

به گزارش تابناک مرکزی‌، آیت الله قربانعلی دری‌نجف‌آبادی در خطبه‌های نماز جمعه اراک افزود:ملت رشید ایران بدون شک با حماسه آفرینی و تجلی حضور، پیروز آزمون انتخابات ۲۸ خرداد است.
وی یادآورشد: حضور گسترده مردم استان مرکزی و کلانشهر اراک از ساعات ابتدایی شروع رای‌گیری تاکنون جای تقدیر دارد.
وی بیان کرد: شهروندان باید با حضور آگاهانه خود افراد شایسته و لایق برای مدیریت شهر و روستا و برای سکانداری ریاست جمهوری انتخاب کنند.
امام جمعه اراک ادامه داد: مناظرات تلویزیونی خوب و بد، زشت و زیبا به هر شکل که بود برگزار شد و انتقاداتی به برخی صحبت‌ها بود اما پس از انتخابات همه باید با هم همدل و خدمتگزار مردم و نظام باشند.
آیت‌الله دری‌نجف آبادی اضافه کرد: مبادا پس از انتخابات رفاقت به رقابت‌های ناسالم تبدیل شود.
وی گفت: افرادی که در انتخابات پیروز می‌شوند باید به خدا تعهد دهند و تنها خدمتگذار مردم باشند و هرگز مطامع شخصی را دنبال نکنند.
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی ادامه داد: پس از پایان انتخابات همه باید بسیجی وار برای حل مشکلات جامعه وارد شوند و بدانند که این کشور امانت خون شهدا، شهید سلیمانی‌ها، شهید فخری‌زاده‌ها وشهید حججی‌ها است.
آیت‌الله دری نجف‌آبادی گفت: همه بار دیگر با حضور گسترده در انتخابات امروز، دشمنان را مایوس خواهند کرد و با بیعتی که از سال ۴۰ پیش با امام راحل بسته‌اند، تا قیامت نیز پایبند باشند.
وی اظهار داشت: دولت آینده باید تحول‌گرا و با اندیشه‌های بلند، آرمان‌گرا، ضد فساد و عدالت خواه باشد.
امام جمعه اراک افزود: دولت آینده باید برنامه داشته باشد و مشورت کند و آرمان‌های امام راحل و اهداف انقلاب را پیش ببرد.
آیت‌الله دری نجف‌آبادی عنوان کرد: دولت آینده باید مسیر را بر جوانان هموار کند و صادرات غیرنفتی را به بیش از ۲۰۰ میلیارد دلار برساند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار