جوانی که با همدستی دو دستش در یکی از روستاهای شهرستان اراک با جعل عنوان پزشک و بیهوش کردن پدر بزرگ و مادر بزرگ، از آنها سرقت کرده بود، در عملیات کارآگاهان پلیس شناسایی و دستگیر شدند.
کد خبر: ۹۷۱۸۶۲
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۰ 17 June 2021



به گزارش تابناک مرکزی، سرهنگ کارآگاه "کامیار چهری"رئیس پلیس آگاهی استان مرکزی در بیان جزئیات این خبر گفت: با اعلام گزارشی مبنی بر سرقت از یک زن و مرد کهنسال در یکی از روستاهای شهرستان اراک، بررسی موضوع به صورت تخصصی از سوی تیمی از کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان آغاز شد.
وی افزود: در تحقیقات اولیه مشخص شد که فردی جوان با روپوش سفید و معرفی خود به عنوان پزشک، وارد منزل این زوج کهنسال شده و به بهانه معاینه آنها، شربتی به آنها خورانده و که بعد از دقایقی هر دو آنها بیهوش می شوند و بعد از به هوش آمدن، متوجه سرقت مقداری طلاجات و کارت بانکی از منزلشان می شوند.
این مقام انتظامی اضافه کرد: بلافاصله تحقیقاتی تخصصی از سوی کارآگاهان پلیس آغاز شد و در مراحل رسیدگی به این پرونده، سرنخ هایی از دست داشتن، نوه این زوج کهنسال در این سرقت به دست آمد.
سرهنگ چهری یادآورشد: با هماهنگی انجام شده با مرجع قضائی، نوه خانواده به پلیس آگاهی استان احضار شد و در مراحل بازجویی های کارآگاهان و با مشاهده اسناد و مدارک به دست آمده، به این سرقت با همراهی دو نفر دیگر از دوستانش اعتراف کرد.
این مقام انتظامی اضافه کرد: دو همدست دیگر متهم نیز که با یکدیگر برادر هستند، در عملیات هایی جداگانه دستگیر شدند و تحقیقات تکمیلی از آنان با همکاری مرجع قضائی در حال پیگیری است.
رئیس پلیس آگاهی استان مرکزی در پایان به شهروندان توصیه کرد که به والدین سالخورده خود آموزش دهند از باز کردن درب منزل بر روی افراد ناشناس، خودداری کننده و در صورت مراجعه افراد تحت عنوان های سازمان های خدمات رسان یا عناوین دیگر، در ابتدا، فرزندان خود را مطلع کرده و آنها نیز از صحت اظهارات مراجعه کنندگان، با استعلام از دستگاه های مربوطه مطمئن شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار