معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: حضور پرشور مردم در انتخابات ۲۸ خرداد، پشتوانه ای قوی و محکم برای نظام و اقتدار آن خواهد بود
کد خبر: ۹۷۱۴۷۴
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۶ 16 June 2021

 

به گزارش تابناک مرکزی، دکتر سعیدرضا سلطانی افزود: اگر دشمنان کشور احساس کنند که نظام و انقلاب پشتوانه خود را از دست داده است یا این پشتوانه کمرنگ شده است، هجمه ها و توطئه های خود را افزایش می دهند، بر همین اساس استقبال پرشور مردم توطئه ها را کمرنگ می سازد و از میان می برد، پس همه ما باید با حضور بیشتر نقش آفرینی کنیم تا شاهد انتخاباتی پر شور و مؤثر باشیم.
وی یادآورشد: حضور حداکثری مردم پای صندوق های رای توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کند، ضمن اینکه دشمنان باید بدانند ملت ایران هیچگاه عرصه را خالی نخواهد کرد.
وی تاکید کرد: انقلاب اسلامی نظام مردمسالاری است و ملت بزرگ ایران و استان مرکزی همیشه پای کار بوده‌اند زیرا این انقلاب متعلق به مردم بوده و برای سرنوشت خود تصمیم می‌گیرند.
دکتر سلطانی ادامه داد: مردم هیچگاه نخواهند گذاشت لطمه‌ای به انقلاب وارد شود و در همه مقاطع حساس نیز چنین موضوعی را به اثبات رساندند، ضمن اینکه پیشرفت و توسعه کشور هم مدیون جانفشانی های ملت است.
معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی اراک در پایان به پیشرفت و توسعه در همه حوزه ها به خصوص حوزه ی سلامت و بهداشت و درمان با روی کار آمدن رئیس جمهور، نماینده و یا اعضای شورای شهر اشاره کرد و یادآور شد: امید است با فعالیت افراد و انتخاب افراد شایسته و اصلح، هرچه بیشتر شاهد توسعه و فضاسازی های این حوزه و در نتیجه ارتقاء و بالاتر رفتن کیفیت خدمات در این زمینه باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار