رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک در خصوص برگزاری میتینگ‌های انتخاباتی اظهار نگرانی کرد.
کد خبر: ۹۷۰۶۴۷
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۷ 13 June 2021

 

به گزارش تابناک مرکزی، دکتر سید محمد جمالیان در جلسه ستاد استانی کرونا با توجه به پیش رو بودن انتخابات،افزود: در هفته جاری، تنها موضوع نگران کننده برای تمامی کادر بهداشت و درمان، برگزاری میتینگ های انتخاباتی بویژه در فراهان، تفرش و آشتیان است، چرا که هرگونه تجمع و ازدحام بدون در نظر گرفتن تهویه مناسب و بدون رعایت پروتکل های بهداشتی بستری برای انتقال ویروس کرونا فراهم می کند.
وی یادآورشد: تنها خواسته ما این است که دستورالعمل رعایت پروتکل ها توسط فرمانداران به تمام کاندیداها اعلام شود و بر رعایت آنها نیز نظارت کافی به عمل آید.
وی تاکید کرد: هرگونه تجمع و نشست انتخاباتی باید با مجوز فرمانداران برگزار گردد و هر گونه انتقاد و یا گزارشی مبنی بر عدم رعایت پروتکل ها و نکات بهداشتی باید در اسرع وقت پیگیری شود، خداوند متعال را سپاسگذاریم که تاکنون گزارشات زیادی مبنی بر تجمع بیش از حد، نداشته ایم.
متولی سلامت استان مرکزی اظهار داشت: مقرر شده که محل طبخ غذاهای عوامل اجرایی به مراکز بهداشتی اعلام شود که تاکنون اقدامی در این خصوص انجام نشده است.
رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک در پایان بر رعایت تمامی نکات بهداشتی پیرامون برگزاری جلسات انتخاباتی و روز انتخابات تاکید کرد و گفت: نیاز است که از ۵ روز قبل رای گیری، نظارت ها آغاز شود که این مهم باید در اسرع وقت محقق شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار