فرمانده انتظامي استان از دستگيري يك قاچاقچي سلاح و مهمات در عمليات مشترك پليس استان هاي مركزي و خوزستان خبر داد.
کد خبر: ۹۷۰۴۸۱
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۶ 12 June 2021

 

به گزارش تابناک مرکزی،سردار "حسن مفخمي شهرستاني افزود:‌ از اين فرد ۴۲ قبضه انواع سلاح جنگي و شكاري كشف شد.
وی یادآورشد:‌ در تداوم طرح هاي امنيت بخش پليس،‌ماموران پليس امنيت عمومي استان در انجام تحقيقاتي از فعاليت فردي در زمينه قاچاق سلاح و مهمات غيرمجاز به استان هاي مركزي و جنوبي كشور مطلع شدند.
وي افزود:‌ با آغاز تحقيقات نامحسوسي كه بيش از يك ماه بر روي اين فرد توسط تيمي مجرب از ماموران پليس امنيت عمومي استان‌ انجام گرفت، سرانجام زماني كه او در حال برنامه ريزي براي قاچاق تعدادي سلاح و مهمات بود، مورد رصد اطلاعاتي پليس قرار گرفت.
فرمانده انتظامي استان مركزي ادامه داد: در مراقبت هاي پليسي مشخص شد كه اين شخص در حال قاچاق سلاح و تردد از يكي از استان هاي غربي كشور به سمت استان خوزستان است كه بلافاصله با هماهنگي انجام شده با پليس امنيت عمومي استان خوزستان، برنامه ريزي عملياتي لازم براي دستگيري اين فرد آغاز شد.
سردار مفخمي شهرستاني افزود: سرانجام طي يك عمليات،‌ متهم كه با يك دستگاه خودروي كاميون و در پوشش حمل بار ميوه در حال تردد در يكي از محورهاي مواصلاتي استان خوزستان بود،‌دستگير و در بازرسي از زير بار ميوه ها، تعداد ۴۲ قبضه انواع سلاح جنگي و شكاري كشف شد.
اين مقام ارشد انتظامي با بيان برخورد قاطع پليس با هر گونه اقدام در خصوص برهم زدن نظم و امنيت عمومي گفت: فرد دستگير شده در اين عمليات با تشكيل پرونده به مرجع قضائي معرفي و با صدور قرار مناسب روانه زندان شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار