معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: متاسفانه چند وقتی است آمار کرونا با شیب کندی در حال افزایش است و زنگ خطر موج پنجم را گوشزد می کند.
کد خبر: ۹۷۰۱۳۸
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۹ 10 June 2021

 

به گزارش تابناک مرکزی، دکتر بهمن صادقی سده افزود: هر گونه سهل انگاری، غفلت و عادی انگاری، کرونای در کمین نشسته را مجددا حمله ور می سازد.
وی یادآورشد: بعد از شروع طوفانی موج چهارم کرونا، از اواسط فروردین ماه، خوشبختانه در طی ۱۰ روز گذشته موارد بستری ناشی از کرونا کاهش چشمگیری داشت به طوریکه میانگین بستری روزانه در استان بین ۴۰ تا ۵۰ نفر بود.
وی تاکید کرد: متاسفانه در دو سه روز اخیر موارد بستری کمی افزایش داشته و به ۹۰ نفر در روز رسیده که ناشی از تعطیلات اخیر بوده است.
دکتر صادقی گفت: هر گونه سفر، مراسم های مختلف، ازدحام و عدم رعایت فاصله اجتماعی و عدم رعایت نکات بهداشتی مجددا باعث می شود که تمامی مراکز درمانی به مانند موج چهارم به زیر بار کرونا بروند.
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اراک ادامه داد: بیش از ۱۵ ماه است که تمامی کارکنان پزشکی، پرستاری، بهداشت و... درگیر بیماری کرونا هستند و این اپیدمی روح و روان این عزیزان را نیز آزرده خاطر ساخته است.
وی یادآور شد: به تازگی گزارش شده که بعضی از جلسات انتخاباتی در فضای بسته و بدون رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شوند که تهدید بزرگی برای استان به حساب می آید.
دکتر صادقی تاکید کرد: با رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی می توان حضوری پرشور و فعال در صحنه سرنوشت ساز انتخابات بعمل آورد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار