فرمانده انتظامی استان از توقيف محموله لوازم قاچاق به ارزش تقریبی ۷ ميليارد ريال در عمليات ماموران انتظامي شهرستان دليجان خبر داد.
کد خبر: ۹۷۰۱۳۷
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۷ 10 June 2021



به گزارش تابناک مرکزی ، سردار " حسن مفخمی شهرستانی " افزود: در تداوم طرح هاي عملياتي پليس در مبارزه با قاچاق كالا، مأموران پليس آگاهی پلیس شهرستان دليجان در تحقيقاتي از تردد یک دستگاه اتوبوس حامل کالای قاچاق در يكي از محورهای مواصلاتی این شهرستان با خبر شده و بلافاصله برنامه ريزي لازم را برای شناسایی و توقيف آن آغاز کردند.
این مقام عالی انتظامی با اشاره به حمل محموله قاچاق توقیفی از یکی از استان های همجوار به مقصد تهران اظهار داشت: سرانجام مأموران پليس آگاهی شهرستان دلیجان در يكي از محورهاي مواصلاتي این شهرستان، خودروی موردنظر را مورد شناسایی قرارداده و در عملیاتی آن را متوقف کردند.
سردار مفخمی شهرستانی ادامه داد: در بازجويي هاي مقدماتي راننده خودرو مدعي بود بار خودرو، داراي مدارك قانوني است و براي اثبات گفته هايش، مداركي به مأموران پلیس ارائه داد که با بررسي دقيق مأموران و استعلام انجام شده مشخص شد كه مدارك ارائه شده فاقد اعتبارقانونی بوده و خودرو حامل كالاي قاچاق است.
این مقام ارشد انتظامی اظهار داشت: مأموران دربازرسي از اين خودرو موفق به کشف۲۵۶ دستگاه کارت خوان و ۱۵ قلم انواع لوازم خانگی از قبیل: کولر، تلویزیون، ماشین ظرفشویی، اجاق گاز، چرخ گوشت، جاروبرقی و زودپز خارجی قاچاق كشف شد.
وی گفت: در اين عمليات، راننده اتوبوس دستگير و پس از تشکیل پرونده براي سير مراحل قانوني به دستگاه قضایی معرفی شد.
فرمانده انتظامی استان مرکزی در پايان با اشاره به ارزش تقریبی ۷ میلیارد ریالی محموله قاچاق کشف شده در ارزيابي کارشناسان اداره مبارزه با قاچاق كالا و ارز پليس آگاهي افزود: پلیس به منظور حمایت فراگیر از اقتصاد ملی و تولیدات داخلی ،همواره با تمام توان آماده مبارزه قاطع با قاچاقیان و مخلان نظم و امنیت اقتصادی کشور بوده و از تمام ظرفیت های عملیاتی خود در این زمینه بهره خواهد برد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار