جشنواره ملی و تخصصی کار جامه و هشتمین جشنواره مد و لباس استانی برگزار می شود.
کد خبر: ۹۷۰۱۳۶
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۶ 10 June 2021

 

به گزارش تابناک مرکزی، اولین جلسه کارگروه ساماندهی مد و لباس استان مرکزی با حضور اداره کل امور بانوان و خانواده استانداری مرکزی، اداره کل امور اقتصادی استانداری، صدا و سیما، سازمان مدیریت و برنامه ریزی ، اداره کل آموزش و پرورش، اداره کل صنعت معدن و تجارت ، اتاق اصناف استان و انجمن طراحان مد و لباس استان در محل سالن جلسات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی برگزارشد.
مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی در این جلسه گفت: سعی ما بر این است که از نظر و‌ رای طراحان و تولیدکنندگان معتبر کشور استفاده کنیم که این موضوع می‌تواند بر کمیت و کیفیت برپایی نمایشگاه بیفزاید.
حجت الاسلام عباس دانشی افزود: مُد ، چیزی فراتر از حس زیبایی دوستی انسان است بنابراین زیبایی را نباید در مُدهای نامتعارف جستجو کرد.
مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی یادآور شد: اگر جامعه نتواند به مردم ، به ویژه جوانان و نوجوانان خود مسیرها و شیوه های درست تخلیه هیجانات را ارائه کند ، طبیعی است که آنان سردرگم و بی هدف رها خواهند شد.
وی پوشاک را یکی از ابزارهای نشان‌دهنده فرهنگ یک جامعه خواند و افزود: پوشاک میتواند همانند یک پرچم تبدیل به هویت ملی و شخصیت یک کشور شود.
برگزاری نمایشگاه فصلی طراحان و تولید کنندگان به منظور ساماندهی و ارتقاء امور مالی و لباس استان ، نشست کارشناسی و تخصصی با اداره کل صنعت معدن و تجارت، اتاق اصناف، فرهنگ و ارشاد اسلامی و انجمن مد و لباس استان و گروه های منتخب به تولیدکنندگان به منظور برگزاری جشنواره ملی کارجامه از مصوبات این جلسه بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار